![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej, Jeg har for nylig købt en ny 1GB USB-stick fra ebuyer de cheapo værdi en. Begge computere kører vista og kollegiet pc's køre XP
Stokken arbejder fint i de øvrige vista pc og kollegium computere med det bare at installere USB Mass Storage etc men så theres min pc ... min gamle usb stick benyttes til at arbejde på dette ting, men de nye en doesnt? ive prøvet forskellige usb slots. Im benytter en A8v mobo og min bror er ved hjælp af en a8v Deluxe. Hver gang jeg slutte ting i det kommer op med fundet ny hardware (søg auto) (spørg senere) (dont spørg mig igen) det søgninger pc'en for chauffører, derefter Windows Update og i sidste ende det bare ikke ... ikke helt sikker på, hvad fanden er grunden: ( ------------------------- Denne enhed er ikke konfigureret korrekt. (Kode 1) Der er ingen driver udvalgt til enheden oplysninger, der er eller element. At geninstallere driverne til denne enhed, skal du klikke på Geninstaller Driver. -------------------------- nogen, der ved en årsag eller fastsætte eller enhver information? : D tak ... Jeg hader tilfældige problemer |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Som der står der det er ikke konfigureret korrekt dvs det er ikke installeret korrekt, har du prøvet at geninstallere det? Hvis ikke måske prøve en Google-søgning for chauffører og se om det gør det trick?
|
|
|||
|
|||
|
sluttet et kamera til usb tidligere, og det gjorde ikke arbejde, gjorde det samme USB memory stick crap. Sluttet det til mine brødre PC næsten identiske, og det virkede med det samme.
Im guessing at bundkortet er skruet op, som pr sædvanlige |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg har haft lignende problemer i fortiden.