![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik heb onlangs een nieuwe 1GB USB-stick van ACES Direct CHEAPO de waarde een. Beide computers zijn met Vista en het college pc's draaien XP De stick werkt prima in de andere Vista-pc en de universiteit computers met het gewoon installeren van USB Mass Storage etc, maar dan theres mijn pc ... mijn oude USB-stick gebruikt om te werken in dit ding, maar de nieuwe doet? ive probeerden verschillende usb-slots. Im met behulp van een A8V mobo en mijn broer is met behulp van een A8V Deluxe. Everytime I sluit het ding er in proppen komt met nieuwe hardware gevonden (zoeken auto) (stel later) (dont ask me again) hij zoekt naar de pc voor de chauffeurs, Windows Update en op het einde het gewoon niet ... niet helemaal zeker wat de hel is de reden: ( ------------------------- Dit apparaat is niet correct geconfigureerd. (Code 1) Er is geen stuurprogramma ingeschakeld voor het apparaat informatie in te stellen of element. Opnieuw installeren van de stuurprogramma's voor dit apparaat, klikt u op Stuurprogramma opnieuw installeren. -------------------------- iedereen weet dat een reden of vast te stellen of informatie? : D thanks ... i hate random problemen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als zij zegt dat er zijn niet correct geconfigureerd dat wil zeggen haar niet goed geïnstalleerd heb je geprobeerd opnieuw te installeren? Zo niet misschien proberen een google zoeken naar drivers en kijk of dat is de truc?
|
| |||
| |||
| een camera aangesloten op de USB-vroeger en it didnt work, deed hetzelfde usb memory stick crap. Plugged het in mijn broers pc bijna identiek en het werkte meteen. Im raden dat het moederbord is screwed up, zoals altijd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb soortgelijke problemen in het verleden.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Niet Working Memory Stick? | Sayjod | Drives & Removable Media | 1 | 23 oktober 2009 09:45 |
| Memory Stick werkt niet | djkcp | Drives & Removable Media | 8 | 19 feb 2009 15:02 |
| Memory stick blokkeren? | mctw | Drives & Removable Media | 1 | 18e sep 2008 17:14 |
| USB Memory Stick & Vista | elanorbreton | Drives & Removable Media | 4 | 19 mei 2008 02:03 |
| Nieuwe Memory Stick! | kooga | Drives & Removable Media | 4 | 29 aug 2007 15:49 |
| Thread Tools | |
| |