![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har nylig kjøpt en ny 1GB USB-pinne fra ebuyer det cheapo verdien én. Begge maskinene kjører vista og høyskole PCen kjører XP Den stokk fungerer fint i andre vista PC og college-maskiner med det bare å installere USB-masselagringsenhet osv. men da Theres min pc ... min gamle USB-pinne som brukes til å arbeide i denne sak, men den nye doesnt? Ive forsøkt annen USB-plasser. Im bruker en A8v mobo og broren min bruker en a8v deluxe. Hver gang jeg plugger den inn den kommer opp med funnet ny maskinvare (søk auto) (spør senere) (ikke spør meg igjen) Det søker gjennom datamaskinen for sjåførene, deretter Windows Update og til slutt det bare ikke ... ikke helt sikker på hva pokker er grunnen: ( ------------------------- Denne enheten er ikke riktig konfigurert. (Kode 1) Det er ingen driver valgt for enheten informasjon angir eller element. For å installere driverne for denne enheten, klikker du Installer driveren. -------------------------- alle som kjenner en grunn eller reparere eller informasjon? : D takk ... Jeg hater tilfeldig problemer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som det står der det er ikke riktig konfigurert dvs. det er ikke installert riktig har du prøvd å installere det? Hvis ikke kanskje prøve et søk på Google etter drivere og se om det gjør triks?
|
| |||
| |||
| tilkoblet et kamera i usb tidligere og den gjorde ikke arbeide, gjorde det samme USB minnepinne crap. Plugget den i mine brødre PC nesten identiske, og det fungerte med en gang. Im gjetter at hovedkortet er skrudd opp, etter vanlige |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har hatt tilsvarende problemer i fortiden.