![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jag köpte nyligen en ny 1GB USB-minne från ebuyer det cheapo värdet ett. Båda datorerna kör Vista och kollegiet datorer kör XP Minnet fungerar bra i de andra Vista-dator och datorer college med det bara att installera USB Mass Storage etc men då Theres min dator ... min gamla usb-minne som används för att arbeta i denna sak, men den nya doesnt? ive försökt olika usb slots. Im användande en A8V mobo och min bror är med hjälp av en A8V deluxe. Everytime I anslut sak i den kommer med hittade ny hårdvara (sök auto) (fråga senare) (dont ask me again) den söker PC för förare, sedan Windows Update och i slutändan bara inte ... inte riktigt säker på vad fan är orsaken: ( ------------------------- Denna enhet är inte korrekt konfigurerad. (Kod 1) Det finns ingen drivrutin väljs för enheten uppgifter som eller element. Installera om drivrutinerna för enheten, klicka på Installera om drivrutin. -------------------------- någon som vet en orsak eller fix eller någon information? : D tack ... Jag hatar diverse problem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som det står där det inte korrekt konfigurerad dvs dess inte korrekt installerat har du provat att installera om det? Om inte kanske prova en Google-sökning efter drivrutiner och se om det gör susen?
|
| |||
| |||
| pluggas en kamera till USB tidigare och den gjorde icke verk, gjorde samma sak med USB-minne crap. Pluggas det till mina bröder st nästan identiska och det fungerade direkt. Im gissa att moderkortet skruvas upp, enligt vanligt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har haft liknande problem tidigare.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Non Working Memory Stick? | Sayjod | Drives & Removable Media | 1 | 23 oktober 2009 09:45 |
| Memory Stick fungerar inte | djkcp | Drives & Removable Media | 8 | 19 februari 2009 15:02 |
| Memory Stick block??? | mctw | Drives & Removable Media | 1 | 18:e sep 2008 17:14 |
| USB-minne & Vista | elanorbreton | Drives & Removable Media | 4 | 19 maj 2008 02:03 |
| Nya Memory Stick! | kooga | Drives & Removable Media | 4 | 29 august 2007 15:49 |
| Thread Tools | |
| |