![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har sat mine sønner gamle børnetøj film på min eksterne harddisk. Nu vil jeg gerne tage kopier af dem, så han kan se dem og ikke ødelægge originaldokumenterne. Dens en Comstar RJ45 USB LanDrive enhed. Skal jeg bare stikket i USB ind på min computer og væk jeg gå? Eller skal jeg bruge til at skrumpe disse ned så jeg kan kopiere dem? Jeg er meget ny her så skridt for skridt ville være super. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tilslutte i bør arbejde på de fleste drev, kan du prøve at sætte det i, og prøve, hvis det ikke virker, kan du vende tilbage hertil for at få rådgivning. Hvis det ikke virker, når du sætter det i, bare rolig, det vil ikke ødelægge den, hvis du ikke tvinge det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| , Der vil arbejde. Husk dog på USB bliver meget langsomt for de store filer.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du vil være nødvendigt at skrumpe dem, hvis de er> 4.37gb, medmindre du har til hensigt at bruge dual-layer diske, men jeg tror, nogen mere diskussion om dette aspekt, ville være uden forum regler og kan få dig forbudt
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 1 | 27th Dec 2007 11:42 |
| Eksterne Hard-Drive Problemer .. Please help | tuffgong87 | Drives & flytbare medier | 2 | 4 december 2007 15:31 |
| Hvor kan jeg købe en ekstern harddisk | ken979 | Drives & flytbare medier | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Best ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 3 | 19. jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |