![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen esittänyt oman poikansa vanhoja lasten elokuvia minun ulkoinen kovalevy. Nyt haluan tehdä niistä jäljennöksiä, jotta hän voi katsella niitä eikä tuhota alkuperäiskappaleissa. Its a Comstar RJ45 USB LanDrive yksikkö. Onko minun vain liität USB osaksi minun tietokone ja pois lähden? Tai minun on kutistua nämä alas, jotta voin kopioida niitä? Olen hyvin uusi tässä niin askel askel olisi super. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kytkemällä toimii useimmissa asemia, kokeile tapittamalla se ja yritä, jos se ei toimi, palaan tästä saadaksesi neuvoja. Jos se ei toimi, kun pistoke sen, älä huoli, se ei riko sitä, jos et ole voimassa sen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se toimii. Muista kuitenkin, USB on hyvin hidasta niille suuria tiedostoja.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun olisi kavahtaa niitä, jos ne ovat> 4.37gb, jos aiot käyttää Dual Layer-levyille, mutta mielestäni enää keskustelua tästä asiasta, ei kuulu foorumin sääntöjä ja saattaa sinut kielletty