![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb mijn zonen oude kinderen films op mijn externe harde schijf. Nu wil ik om kopieën te maken van hen, zodat hij kan zien en niet vernietigen van de originelen. Its a Comstar RJ45 USB LanDrive eenheid. Moet ik gewoon de stekker in de USB-naar mijn computer en ik weg ga? Of moet ik krimpen deze omlaag zodat ik kan kopiëren? Ik ben erg nieuw voor dit zo stap voor stap zou super.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
inpluggen van zou moeten werken op de meeste stations, sluit hem in, en proberen, als het niet werkt, kom terug hier voor advies. Als het niet werkt wanneer u de stekker in, maak je geen zorgen, het zal niet breken als je niet forceren.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dat zal werken. Houd echter rekening met USB gaat erg langzaam voor die grote bestanden.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
U zou moeten krimpen ze, als ze> 4.37gb, tenzij u van plan om gebruik dual-layer-schijven, maar ik denk dat meer discussie over dit aspect, zou buiten forum regels en kan je verbannen