![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har satt mine sønner gamle Childrens filmer på min eksterne harddisk. Jeg ønsker å lage kopier av seg slik at han kan se på dem og ikke ødelegge originalene. Dette er en Comstar RJ45 USB LanDrive enhet. Må jeg bare å plugge i USB inn i datamaskinen og vekk jeg gå? Eller må jeg krympe disse ned slik at jeg kan kopiere dem? Jeg er ny i dette så skritt for skritt ville være super. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| plugging i skal fungere på de fleste stasjoner, prøv å plugge den i og prøve hvis det ikke fungerer, kom tilbake hit for råd. Hvis det ikke fungerer når du plugger den inn, ikke bekymre deg, det vil ikke bryte den hvis du ikke tvinge den.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som fungerer. Vær imidlertid oppmerksom på USB blir veldig sakte for de store filer.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må krympe dem, hvis de er> 4.37gb, med mindre du har tenkt å bruke tolags disker, men jeg tror noe mer diskusjon om dette aspektet, ville være utenfor forum reglene og kan få deg bannlyst
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. | XPC465 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Ekstern harddisk | thwapy | Drivere og flyttbare medier | 1 | 27 desember 2007 11:42 |
| External Hard-Drive Problemer .. Please Help | tuffgong87 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 4 desember 2007 15:31 |
| Hvor kan jeg kjøpe en ekstern harddisk | ken979 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Best ekstern harddisk | thwapy | Drivere og flyttbare medier | 3 | 19 juni 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |