![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har satt mina söner gamla barnens filmer på min externa hårddisk. Nu vill jag göra kopior av dem så att han kan titta på dem och inte förstöra originalen. Dess en Comstar RJ45 USB LanDrive enhet. Har jag bara plugga in USB till min dator och bort jag går? Eller behöver jag för att minska dessa så att jag kan kopiera dem? Jag är ny på detta så steg för steg skulle vara super. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ansluta bör fungera på de flesta enheter, prova att koppla den i, och försöka, om det inte fungerar, kom tillbaka hit för råd. Om det inte fungerar när du ansluter den behöver du inte oroa dig, det kommer inte gå sönder om du inte tvinga det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kommer att fungera. Kom dock ihåg USB kommer att vara mycket långsam för dessa stora filer.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skulle behöva krympa dem, om de är> 4.37gb, såvida du inte tänker använda dual-layer skivor, men jag tror att någon mer diskussion om denna aspekt, skulle vara utanför forum reglerna och kan få dig förbjudna
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Överföra data från interna hårddisken till extern hårddisk. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Extern hårddisk | thwapy | Drives & Removable Media | 1 | 27 december 2007 11:42 |
| Yttre Hard-Drive Problem .. Snälla Hjälp | tuffgong87 | Drives & Removable Media | 2 | 4 december 2007 15:31 |
| Var kan jag köpa en extern hårddisk | ken979 | Drives & Removable Media | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Best Extern hårddisk | thwapy | Drives & Removable Media | 3 | 19 juni 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |