mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Flytning af en mdadm raid5 array med 6x500gb drev

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 08:23
Ny Medlem Gruppen

Default Flytning af en mdadm raid5 array med 6x500gb drev

Her er mit problem. Jeg har en mdadm raid5 array med 6x500gb drev. Jeg opgraderer array til 4x1tb drev.

Den eneste måde jeg kunne tænke på at bevare data er at goto en anden maskine, skal du oprette det nye array, overførsel af data, og erstatte det oprindelige array.

Mit første spørgsmål er, er dette muligt. Jeg ved, at jeg kan setup alt og overføre data, men kan jeg flytte en mdadm software RAID fra én maskine til en anden? og hvis ja, hvordan.

Andet, er der en bedre måde at bevare data? Jeg har en følelse der er, men jeg kan bare ikke finde det lige nu.

Tak,
Old 12 juni 2009, 08:51
Donor-Gruppen

Default Flytning af en mdadm raid5 array med 6x500gb drev

Jeg er ikke helt op på RAID etc. s Jeg vil ikke foregive, dette er et definitivt svar.

Men du kan kun skabe et billede af hver HDD, setup den nye matrix, og udpakke filer fra. Iso ind i det nye system?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp! Forsøger at tilbagekopiering RAID0 Array på A8N-SLI lukeflegg Drives & flytbare medier 3 8 juli 2009 23:13
Fast Moving spil forbedrer færdigheder for langsommere flytter spil! NeuroDrive PC & Console Gaming 1 4 februar 2009 04:19
Hey der flytter til AZ fra OH metzger88 Indføre Yourself Her 5 25 november 2008 14:56
DVD-drev anerkendes som cd-drev? Axegrinder Drives & flytbare medier 5 19 januar 2008 14:05
RAID0 eller RAID5? dubs89 Drives & flytbare medier 3 8 januar 2008 15:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.