![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tässä on minun ongelmani. Minulla on mdadm RAID5 array kanssa 6x500gb asemat. Olen parantaminen jono on 4x1tb asemat. Ainoa tapa Voisin ajatella säilyttää tiedot on goto toiselle koneelle, luoda uusi jono, siirtää tiedot ja korvaa alkuperäisen array. Ensimmäinen kysymykseni on, onko tämä mahdollista. Tiedän, että voin setup kaiken ja siirtää tietoja, mutta voin siirtää mdadm ohjelmisto raid yhden koneen toiseen? ja jos, niin kuinka. Toiseksi on olemassa parempi tapa säilyttää tietoja? Minulla on sellainen tunne on, mutta en vain löydä sitä juuri nyt. Kiitos, |
|
| |||
| |||
| En ole oikein vuoteen RAID jne. s En aio teeskennellä, tämä on lopullista vastausta. Mutta eihän voi vain luoda kuva kunkin HDD, setup uusi jono, ja pura tiedostot on. Iso uuteen array? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Apu! Yrittää palauttaa RAID0 Array on A8N-SLI | lukeflegg | Drives & Removable Media | 3 | 8. Jul 2009 23:13 |
| Nopea muutto pelit parantaa taitoja hitaammin liikkuvat pelejä! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4th Feb 2009 04:19 |
| Hei siellä liikkuvat AZ alkaen OH | metzger88 | Esittele itsesi Täällä | 5 | 25. marraskuu 2008 14:56 |
| DVD-asemat sille CD-asemat? | Axegrinder | Drives & Removable Media | 5 | 19th Jan 2008 14:05 |
| RAID0 tai RAID5? | dubs89 | Drives & Removable Media | 3 | 8. Jan 2008 15:00 |
| Thread Tools | |
| |