![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Her er mitt problem. Jeg har et mdadm RAID5 array med 6x500gb stasjoner. Jeg oppgraderer tabellen til 4x1tb stasjoner. Den eneste måten jeg kunne tenke på å bevare data til goto en annen maskin, opprette en ny matrise, overføre data, og erstatte den opprinnelige matrisen. Mitt første spørsmål er, er dette mulig. Jeg vet jeg kan konfigurere alt og overføre data, men kan jeg flytte en mdadm software raid til en annen maskin? og hvis så, hvordan. Sekund, er det en bedre måte å bevare data? Jeg har en følelse det er, men jeg finner ikke det nå. Takk, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke helt opp på RAID etc. s Jeg vil ikke late som dette er et endelig svar.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp! Prøver å Gjenoppr RAID0 Array på A8N-SLI | lukeflegg | Drivere og flyttbare medier | 3 | 8 juli 2009 23:13 |
| Fast Moving spill bedrer ferdigheter for tregere bevegelige spill! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4 feb 2009 04:19 |
| Hei der flytting til AZ fra OH | metzger88 | Presenter deg selv her | 5 | 25 nov 2008 14:56 |
| DVD-stasjoner som blir anerkjent som CD-stasjoner? | Axegrinder | Drivere og flyttbare medier | 5 | 19 januar 2008 14:05 |
| RAID0 eller RAID5? | dubs89 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 8 januar 2008 15:00 |
| Thread Tools | |
| |