mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Min bog ES 500 GB USB-harddisk ikke er i stand til at formatere

Reply

Thread Tools
Old 21. juni 2008, 12:22
Ny Medlem Gruppen

Jeg har haft den Min bog es for ca 1 år nu, og det døde bare den anden dag. Jeg har forsøgt inddrivelse software Jeg har ikke noget jeg egentlig ikke har brug for noget på det jeg bare vil have det i orden igen. Jeg stik det ind i en hvilken som helst computer og alt det gør, er at installere driverne til Min bog es og ikke noget andet. Jeg ser intet i min computer, og computeren Management Console det ikke viser køre for mig at formatere så er der alligevel, at jeg kunne blive i stand til at formatere det. Så er der andre måde, hvorpå jeg kan formatere den.
Old 21. juni 2008, 12:30
Administrator Gruppen

Så længe det ikke er defekt, vil vise i Disk Manager.

http://support.microsoft.com/kb/309000

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 21. juni 2008, 12:37
Ny Medlem Gruppen

Men de ting, jeg ikke får den, hvis den wa fualty ville det stadig være i stand til at installere sin egen på en computer i det mindste en del af det selv?
Old 21. juni 2008, 13:03
Administrator Gruppen

Nope, hvis det er defekt, så er der en god chance for det vil ikke dukke op / detect / install overhovedet.

Der kan være andre grunde til, at det ikke er vist, kontrol for at se, om drevet viser i Disk Manager er den nemmeste måde at finde ud af.
Old 21. juni 2008, 13:15
Ny Medlem Gruppen

aight tak for ur tid mand def gav mig endelig dom tak igen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.