![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ollut Kirjani es noin 1 vuoden ajan, ja se kuoli vain muutama päivä. Olen yrittänyt perintää ohjelmisto Minulla ei ole mitään En todellakaan tarvitse mitään sen i vain halua, että se toimii taas. I kytke se tahansa tietokoneelta, ja kaikki se on asentaa ajurit Oma kirja es eikä mitään muuta. En näe mitään minun tietokone ja tietokone Management Console se ei näytä ajaa minut muodossa niin on olemassa joka tapauksessa, että minulla voisi muodossa sitä ollenkaan. Onko siis olemassa jokin muu tapa, jolla voin muodossa sitä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Mutta asia i don't get it, jos se wa fualty se vielä voi asentaa sen itse tietokoneeseen, jossa ainakin osa sitä itse? |
|
| |||
| |||
| Nope, jos se on viallinen sitten on olemassa hyvät mahdollisuudet se ei näy / detect / asentaa lainkaan. Tähän voi olla muitakin syitä, miksi se ei näy, tarkkailun, onko asema näkyy Disk Manager on helpoin tapa selvittää. |
|
| |||
| |||
| aight kiitos ur aikaa mies def antoi minulle lopullisen päätöksen ansiosta uudelleen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsen apua minun Verbatim 500GB ulkoinen kovalevy | wrenchbandit | Drives & Removable Media | 1 | 26 lokakuu 2009 12:00 |
| Asentaminen Windows-ja osiointi 500GB Seagate kovalevy | kristijan | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 9th Jun 2009 04:02 |
| Olen juuri avannut minun 500GB Lacie ulkoinen kovalevy .... | the311guy | Drives & Removable Media | 6 | 22. Joulukuu 2008 13:24 |
| Onko minun 500GB Western Digital Mybook ulkoista kovalevyä kuollut? | Rigby | Drives & Removable Media | 15 | 24th Jan 2008 00:10 |
| 500GB Seagate Ulkoinen USB2 Hard Drive | kieran0103 | Drives & Removable Media | 4 | 18. toukokuuta 2007 14:22 |
| Thread Tools | |
| |