![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb mijn boek es voor ongeveer 1 jaar en stierf net de andere dag. Ik heb geprobeerd de software heb ik niets dat ik niet echt iets nodig op het i just want it werkdagen opnieuw. Ik sluit hem aan op elke computer en alles wat doet, is het installeren van de drivers voor de My Book es en niet iets anders. Ik zie niets in mijn computer en de computer management console het niet tonen van de schijf te formatteren voor mij zo is er toch dat ik zou kunnen opmaken op alle. Dus is er een andere manier waarop ik kan formatteren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Maar het ding i don't get it als het wa fualty zou het nog steeds in staat zijn zichzelf te installeren op een computer ten minste een deel van het zelfvertrouwen? |
|
| |||
| |||
| Nee, als het defect is, dan is er een goede kans het zal niet worden weergegeven / detecteren / installeren op alle. Er kunnen andere redenen waarom het niet wordt weergegeven, te controleren om te zien of de drive in shows Disk Manager is de makkelijkste manier om uit te zoeken. |
|
| |||
| |||
| aight bedankt voor ur tijd DEF man gaf me definitief vonnis nogmaals bedankt. |