![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har hatt min bok es for ca 1 år nå, og den døde bare den andre dagen. Jeg har forsøkt gjennervervelsen programvare Jeg har ingenting jeg ikke trenger noe på det jeg vil bare at det fungerer igjen. Jeg kobler den til en hvilken som helst datamaskin og alt det gjør er å installere driverne for My Book es og ikke noe annet. Jeg ser ingenting i min datamaskin, og datamaskinen Administrasjonskonsoll det viser ikke stasjonen for meg å format så er det likevel at jeg kan være i stand til å formatere den i det hele tatt. Så er det noen annen måte som jeg kan formatere den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Men ting jeg ikke får den hvis den wa fualty ville det fremdeles være i stand til å installere den selv på en datamaskin i det minste en del av det selv? |
|
| |||
| |||
| Nei, hvis det er feil så er det sannsynlig vil det ikke vises / oppdage / installere på alle. Det kan være andre årsaker til at det ikke dukke opp, kontrollere om stasjonen viser i Disk Manager er den enkleste måten å finne ut. |
|
| |||
| |||
| aight takk for ur tid mann def ga meg endelig dom takk igjen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg trenger hjelp med min Verbatim 500GB ekstern harddisk | wrenchbandit | Drivere og flyttbare medier | 1 | 26 oktober 2009 12:00 |
| Installere Windows og partisjonering 500GB Seagate harddisk | kristijan | Windows-operativsystemer | 1 | 9 juni 2009 04:02 |
| Jeg åpnet min 500GB LaCie ekstern harddisk .... | the311guy | Drivere og flyttbare medier | 6 | 22 desember 2008 13:24 |
| Har min 500GB Western Digital Mybook ekstern harddisk døde? | Rigby | Drivere og flyttbare medier | 15 | 24 januar 2008 00:10 |
| 500 GB Seagate Ekstern USB2-harddisk | kieran0103 | Drivere og flyttbare medier | 4 | 18 mai 2007 14:22 |
| Thread Tools | |
| |