vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

CD / DVD-asemat Will Not Install Software

Reply

Thread Tools
Old 22 kesäkuu 2009, 07:05
Uusi Jäsen

Default CD / DVD-asemat Will Not Install Software

Hei Kaikki tämä on minun ensimmäinen viesti, ja toivon, että joku ehkä pystyy neuvomaan minulle, mikä on mennyt pieleen ja / tai mitä voin korjata ongelman.

Pari kuukautta sitten vei tietokoneen korjaukseen erikoistuneen toteamispyynnön yli koska internet-yhteys oli tullut äärimmäisen hitaasti. Suoritettuaan lukuisia tarkastuksia ja saa edelleen, antaa näiden asiantuntijoiden on katsoa sitä. Erityisviranomaisten soitti minulle sanoa, että pc oli hieno kunnossa ja ettei vika löytyisi. Koska minulla on ollut sen takaisin olen yrittänyt uudelleen asentaa ohjelmistoa cd ja manuaalinen minun kamera muutamia kertoja, mutta mitään ei tapahdu, cd on kehruu vaan alku valikko ei näy näytössä. Pari päivää sitten päätin uudelleen asentaa minun tietokone pelejä, onko ne asentaa mutta sama asia tapahtuu näiden levy on kehruu mutta ei käynnisty valikoita tai asennus on tapahtunut, sama asia tapahtuu kanssa DVD-asema myös. Silloinkin, kun laitoin launcher.exe. ohjeet osaksi suorittaa laatikko mitään ei tapahdu
Kaikki asemat eivät näy Oma tietokone-ikkuna, kun avaan sen. Ennen pc tähän korjaamo kaikki toimi tietokoneessa. En ole koskaan ollut tätä ongelmaa ennen asennusohjelman kanssa mitään pelejä tai jopa minun kamera. Onko mahdollista, että asemat päivityksiä? Onko kellään mitään käsitystä, mitä tämä vika voisi olla tai miksi se on tapahtunut. The korjaamo asennettuna Windows Service Pack 3 minun pc kysymättä minulta, halusin niitä tekemään niin.
Old 22 kesäkuu 2009, 16:07
Rahoittajien ryhmän

Jos se oli minulle i `d toteutettava asia suoraan takaisin, koska ne ovat luoneet tämän ongelman
ja äänen se vain YK: n asentamaan ohjelmia täällä ja kaikkialla, toisin
On nopea tarkistaa sisällä tapauksessa varmista, että kaikki liitännät ovat kotona eikä löysä tai yritä "Device Manager", jos haluat nähdä, onko keltainen kysymysmerkkejä kuin nämä tarvitsevat päivitystä

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 24 kesäkuu 2009, 02:41
Rahoittajien ryhmän

Sammuta tietokone tarkistaa kaikki kaapelit ovat kunnolla conencted kuten punainen sanoi tehdä, sitten jos mitään iloa käynnistää tietokoneen kanssa levylle ja sitten kun ikkunat mene minun pc ja katso jos näet aja, jos et voi kytkeä kpl pois, tarkista puserot ja-kaapelit IDE / SATA että ne ovat kunnolla velvoitetaan antamaan BIOS oikeus lähtökäsky Laitteistojen ja tämä voisi lajitella oma ongelma, jos ei tämä toimii ottaa sen takaisin paikkaan, jossa ne kärttyisä kansa oli se, kun didnt on tämä ongelma ennen.
Old 24 kesäkuu 2009, 04:59
Uusi Jäsen

hi mrberty,

Olen jo tehnyt kaikki ne asiat, mitä sanoitte. Myös, kuten ottamaan takaisin ne muppets on pelleillä sen uudelleen En usko, että aion vaivata, otan sen toiseen korjaus keskusta, jos en voi saada apua näillä foorumeilla, ja jatkossa täsmentää, että En halua mitään asentamista tai päivittämistä tehdään ilman etukäteen suostumuksensa.
Old 24 kesäkuu 2009, 05:08
Rahoittajien ryhmän

Hei vihreä tee, Valitettavasti en voinut enää auttaa materiala ne vianetsintään oppaita Annoin teille olisi LAJITTELE se minulla ei ole mitään tietoa siitä, mitä se on, että se tekeminen asemia ei olisi voitu havaita, jos et selville thoguht varmasti anna minulle ei materiala toivoa sinun lajitella se
mrberty.
Old 25 kesäkuu 2009, 14:41
Uusi Jäsen

hi mrberty,
ei hätää mateuutteet, ainakin te oli yrittää houkuttelee joka pohjimmainen syy ongelmaan. Loooks kuten minun on maksaa joillekin idiootteja virhe.
Old 25 kesäkuu 2009, 15:57
Rahoittajien ryhmän

Valitettavasti en voinut olla enää auttaa mateuutteet, aion tarkistaa Google Katso, mitä voin löytää ja nähdä, mitä mahdollisesti voisi auttaa sinua niin pitää tarkkailun takaisin tänne vihreää:)
Old 25 kesäkuu 2009, 16:05
Uusi Jäsen

Cheers mrberty tekevät.
Old 26 kesäkuu 2009, 09:38
Rahoittajien ryhmän

Kokeile tätä:

1. Valitse Alku, Kirjoita regedit ja Aloita haku ruutuun ja valitse sitten regedit että Ohjelmat luettelosta. Jos sinua pyydetään antamaan järjestelmänvalvojan salasana tai vahvistus, kirjoita salasana tai valitse Jatka.
  2. Etsi ja valitse seuraava rekisterin aliavain:HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Contro l \ Class \ (4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318)
    Varovaisuutta Ei voi olla monia tapauksia, rekisterin aliavain todentamaton askel 2. Sinun on varmistettava, että olet sopiva rekisterin aliavain ennen muutetaan UpperFilters-ja LowerFilters-arvoihin. Voit varmistaa, että olet sopiva rekisterin aliavain, varmista, että Oletus data-arvo on DVD / CD-ROM ja luokan data-arvo on CDROM.
  3. Vuonna oikeanpuoleisessa ruudussa hiiren kakkospainiketta UpperFiltersJa valitse sitten Poistaa.
  4. Valitse Kyllä Vahvista poisto on UpperFilters rekisterimerkinnän.
  5. Vuonna oikeanpuoleisessa ruudussa hiiren kakkospainiketta LowerFiltersJa valitse sitten Poistaa.
  6. Valitse Kyllä Vahvista poisto on LowerFilters rekisterimerkinnän.
  7. Sulje Rekisterieditori ja käynnistä tietokone uudelleen.
Huomautus Kun olet poistanut UpperFilters rekisterimerkinnän ja LowerFilters rekisterimerkinnän, voit menettää toiminnallisuutta tiettyjen ohjelmien, kuten CD-tallennuksen ohjelmat. Tässä tilanteessa sinun on asennettava vaikutusalaan ohjelmia. Jos ongelma toistuu, ota yhteyttä ohjelman valmistajaan, onko päivitys on saatavilla ohjelman.

Edellä tuli TÄSTÄ jos haluat lukea koko Microsoft KB.

EDIT: Jos se ei toimi minulle, ja me yritämme jotain muuta.
Old 26 kesäkuu 2009, 11:28
Uusi Jäsen

Bubba,

Olen mennyt läpi käyttäen suubkeys niin pitkälle kuin VALVONTAA, kun avaan että aliavaimen sijasta LUOKAN aliavaimen se sanoo LSA eikä yli aliavaimet paikalle. Any ideas?

Kiitos,
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
O admin etuoikeus - Voinko asentaa ohjelmiston Ulkoinen asema? cazza General Software Chat 1 15 marraskuu 2009 06:27
Cant asentaa Windows Live Messengerin uusi, ja nyt kallistuksen jopa asentaa vanhan Mohi212 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 3 26. Jan 2009 06:55
DVD-asemat sille CD-asemat? Axegrinder Drives & Removable Media 5 19th Jan 2008 14:05
Ohjelmiston asennus ongelma. rbirckhead General Software Chat 1 2. Jan 2008 19:18
Kovalevyjä ja tuore asentaa jdzombo Windows-käyttöjärjestelmät 3 25th Aug 2007 05:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.