![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Kaikki tämä on minun ensimmäinen viesti, ja toivon, että joku ehkä pystyy neuvomaan minulle, mikä on mennyt pieleen ja / tai mitä voin korjata ongelman. Pari kuukautta sitten vei tietokoneen korjaukseen erikoistuneen toteamispyynnön yli koska internet-yhteys oli tullut äärimmäisen hitaasti. Suoritettuaan lukuisia tarkastuksia ja saa edelleen, antaa näiden asiantuntijoiden on katsoa sitä. Erityisviranomaisten soitti minulle sanoa, että pc oli hieno kunnossa ja ettei vika löytyisi. Koska minulla on ollut sen takaisin olen yrittänyt uudelleen asentaa ohjelmistoa cd ja manuaalinen minun kamera muutamia kertoja, mutta mitään ei tapahdu, cd on kehruu vaan alku valikko ei näy näytössä. Pari päivää sitten päätin uudelleen asentaa minun tietokone pelejä, onko ne asentaa mutta sama asia tapahtuu näiden levy on kehruu mutta ei käynnisty valikoita tai asennus on tapahtunut, sama asia tapahtuu kanssa DVD-asema myös. Silloinkin, kun laitoin launcher.exe. ohjeet osaksi suorittaa laatikko mitään ei tapahdu Kaikki asemat eivät näy Oma tietokone-ikkuna, kun avaan sen. Ennen pc tähän korjaamo kaikki toimi tietokoneessa. En ole koskaan ollut tätä ongelmaa ennen asennusohjelman kanssa mitään pelejä tai jopa minun kamera. Onko mahdollista, että asemat päivityksiä? Onko kellään mitään käsitystä, mitä tämä vika voisi olla tai miksi se on tapahtunut. The korjaamo asennettuna Windows Service Pack 3 minun pc kysymättä minulta, halusin niitä tekemään niin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se oli minulle i `d toteutettava asia suoraan takaisin, koska ne ovat luoneet tämän ongelman ja äänen se vain YK: n asentamaan ohjelmia täällä ja kaikkialla, toisin On nopea tarkistaa sisällä tapauksessa varmista, että kaikki liitännät ovat kotona eikä löysä tai yritä "Device Manager", jos haluat nähdä, onko keltainen kysymysmerkkejä kuin nämä tarvitsevat päivitystä
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Sammuta tietokone tarkistaa kaikki kaapelit ovat kunnolla conencted kuten punainen sanoi tehdä, sitten jos mitään iloa käynnistää tietokoneen kanssa levylle ja sitten kun ikkunat mene minun pc ja katso jos näet aja, jos et voi kytkeä kpl pois, tarkista puserot ja-kaapelit IDE / SATA että ne ovat kunnolla velvoitetaan antamaan BIOS oikeus lähtökäsky Laitteistojen ja tämä voisi lajitella oma ongelma, jos ei tämä toimii ottaa sen takaisin paikkaan, jossa ne kärttyisä kansa oli se, kun didnt on tämä ongelma ennen. |
|
| |||
| |||
| hi mrberty, Olen jo tehnyt kaikki ne asiat, mitä sanoitte. Myös, kuten ottamaan takaisin ne muppets on pelleillä sen uudelleen En usko, että aion vaivata, otan sen toiseen korjaus keskusta, jos en voi saada apua näillä foorumeilla, ja jatkossa täsmentää, että En halua mitään asentamista tai päivittämistä tehdään ilman etukäteen suostumuksensa. |
|
| |||
| |||
| Hei vihreä tee, Valitettavasti en voinut enää auttaa materiala ne vianetsintään oppaita Annoin teille olisi LAJITTELE se minulla ei ole mitään tietoa siitä, mitä se on, että se tekeminen asemia ei olisi voitu havaita, jos et selville thoguht varmasti anna minulle ei materiala toivoa sinun lajitella se mrberty. |
|
| |||
| |||
| hi mrberty, ei hätää mateuutteet, ainakin te oli yrittää houkuttelee joka pohjimmainen syy ongelmaan. Loooks kuten minun on maksaa joillekin idiootteja virhe. |
|
| |||
| |||
| Valitettavasti en voinut olla enää auttaa mateuutteet, aion tarkistaa Google Katso, mitä voin löytää ja nähdä, mitä mahdollisesti voisi auttaa sinua niin pitää tarkkailun takaisin tänne vihreää:) |
|
| |||
| |||
| Cheers mrberty tekevät. |
|
| |||
| |||
| Kokeile tätä:
Edellä tuli TÄSTÄ jos haluat lukea koko Microsoft KB. EDIT: Jos se ei toimi minulle, ja me yritämme jotain muuta. |
|
| |||
| |||
| Bubba, Olen mennyt läpi käyttäen suubkeys niin pitkälle kuin VALVONTAA, kun avaan että aliavaimen sijasta LUOKAN aliavaimen se sanoo LSA eikä yli aliavaimet paikalle. Any ideas? Kiitos, |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| O admin etuoikeus - Voinko asentaa ohjelmiston Ulkoinen asema? | cazza | General Software Chat | 1 | 15 marraskuu 2009 06:27 |
| Cant asentaa Windows Live Messengerin uusi, ja nyt kallistuksen jopa asentaa vanhan | Mohi212 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 26. Jan 2009 06:55 |
| DVD-asemat sille CD-asemat? | Axegrinder | Drives & Removable Media | 5 | 19th Jan 2008 14:05 |
| Ohjelmiston asennus ongelma. | rbirckhead | General Software Chat | 1 | 2. Jan 2008 19:18 |
| Kovalevyjä ja tuore asentaa | jdzombo | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 25th Aug 2007 05:42 |
| Thread Tools | |
| |