![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen dette er mitt første innlegg, og jeg håper at noen kanskje kunne gi råd til meg om hva som har gått galt eller / og hva jeg kan gjøre for å rette problemet. Et par måneder siden tok jeg min maskin til reparasjon ekspert skal kontrolleres over fordi min internettforbindelse hadde blitt ekstremt sakte. Etter å ha gjennomført en rekke kontroller og ikke får noe mer, la disse ekspertene ta en titt på den. Eksperten ringte meg å si at pc var i fin stand, og at ingen feil kan bli funnet. Siden har jeg hatt det tilbake Jeg har forsøkt å installere programvaren på CD og manual for meg noen ganger, men ingenting skjer, cd er spinning men oppstart menyen ikke vises på skjermen. Et par dager siden bestemte jeg meg for å installere maskinen min spillene å se om de ville, men det samme skjer med disse, platen er spinning, men ikke starte opp menyer eller installasjon finner sted, det samme skjer med DVD-stasjonen også. Selv når jeg satt launcher.exe. instruksjonene i dialogboksen Kjør ingenting skjer Alle stasjonene vises i Min datamaskin når jeg åpner det. Før du tar PC-en inn i denne verksted alt arbeidet på datamaskinen. Jeg har aldri hatt dette problemet før med installeringen av noen spill eller faktisk kameraet mitt. Er det mulig at stasjonene trenger oppdatering? Er det noen som har noen ide hva denne feilen kan være, eller hvorfor det skjedde. Den verksted installert Windows Service Pack 3 på PC-en uten å spørre meg om jeg ville ha dem til å gjøre det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det var meg i `d ta ting rett tilbake som de har skapt dette problemet og lyden av det ved å bare fjerne installere programmer her der og overalt ellers Har en rask sjekk i tilfelle å sikre at alle tilkoblinger er hjemme og ikke løs eller prøv "device manager" for å se om det er noen gule spørsmålstegn som disse må oppgradere
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Slå av PC sjekke alle kablene er riktig conencted akkurat som røde sa å gjøre, så hvis ingen glede starte PCen med disken, og deretter når Windows går til PC-en og se om du kan se stasjonen hvis du ikke kan slå deretter PC av igjen, sjekk jumpers og kabler IDE / SATA å sørge for at de er ordentlig organisert for å gi BIOS rett start rekkefølgen i maskinvare og dette kan sortere problem hvis ingenting av dette fungerer ta det tilbake til det stedet der dem teknisk folk hadde den som du gjorde ikke har dette problemet før. |
|
| |||
| |||
| hi mrberty, Jeg har allerede gjort alle de tingene du sa. Også, for eksempel for å ta det tilbake til de muppets å rote rundt med den på nytt tror jeg ikke jeg skal bry, jeg tar den til en annen reparasjon sentrum hvis jeg ikke får noen hjelp fra disse fora og vil i fremtiden spesifisere at Jeg ønsker ikke noen installasjon eller oppdatering gjøres uten mitt samtykke på forhånd. |
|
| |||
| |||
| Hei grønn te, beklager jeg kunne ikke være mer hjelp kompis de problemer skyting guider jeg ga bør du ha sortert det jeg har ingen kunnskap om hva det er som gjør stasjonene ikke bli oppdaget hvis du finner ut thoguht Husk å fortelle meg ingen kompis håper du sortere det mrberty. |
|
| |||
| |||
| hi mrberty, ingen bekymringer kompis, minst du hadde en prøve på å bli en rot årsaken til problemet. Loooks som jeg er nødt til å betale ut for noen idioter feil. |
|
| |||
| |||
| Beklager at jeg kunne ikke lenger hjelpe kompis, jeg vil sjekke google se hva jeg kan finne og se hva som muligens kan hjelpe deg så fortsette å se tilbake hit grønt:) |
|
| |||
| |||
| Cheers mrberty, vil gjøre. |
|
| |||
| |||
| Prøv dette:
Ovenfor kom fra HER hvis du vil lese hele Microsoft KB. EDIT: Hvis det ikke fungerer, gi meg beskjed, og vi vil prøve noe annet. |
|
| |||
| |||
| Bubba, Jeg har gått gjennom trinnene bruker suubkeys så langt Kontroll, når jeg åpner denne undernøkkelen, i stedet for KLASSE undernøkkel det står LSA og ingen undernøkler vises. Noen ideer? Takk, |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ingen administratorrettigheter - Kan jeg installere programvaren på en ekstern harddisk? | cazza | General Software Chat | 1 | 15 november 2009 06:27 |
| Skrånende installere Windows Live Messenger nye og nå skrånende selv installere gamle | Mohi212 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| DVD-stasjoner som blir anerkjent som CD-stasjoner? | Axegrinder | Drivere og flyttbare medier | 5 | 19 januar 2008 14:05 |
| Programvareinstallering problem. | rbirckhead | General Software Chat | 1 | 2 januar 2008 19:18 |
| Harddisker og frisk installere | jdzombo | Windows-operativsystemer | 3 | 25 august 2007 05:42 |
| Thread Tools | |
| |