![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Minulla on vanha pakoll, Athlon XP 3000 112GB 2G Ram jne. ja vielä older 20GB kovalevy, jonka haluan lisätä järjestelmän Voin siis retrive joitakin vanhoja tiedostoja. Mutta "Oma tietokone" ei edes näyttää kiintolevyn. Minulla on valta ja IDE-kaapeli kytketty ja asettaa jumpperi toistaviin mutta vain tapana paikalle. Johtuuko se siitä, että vanha asema on Win 98 ja nykyinen on XP: ssä? Voiko u guys ehdottaa jotain, joka voi auttaa minua? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensinnäkin saada se näkyy BIOS sitten määrittää sen asemakirjaimen.
| |||
| |||
| Kiitos ui voi nyt lukea ajaa. Vain halusi tietää, jos voisin siirtää näitä tiedostoja minun nykyisen aseman tai jotka luovat ongelma fat32 tuodaan yli on NTFS-asemaan? Kiitos jälleen perämies |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| There's no tyyppi ongelma, kunhan tiedostot ovat näkyvissä he vain tiedostoja.
| |||
| |||
| Jäähdytetään, olet tervetullut. |
|
| |||
| |||
| Hei taas kaverit Minulla on uusi ongelma olen virus skannattavan my old ajaa i oli noin 22 virusten se, i on sittemmin poistettu nämä (mielestäni). Olen myös on poistettu joitakin Windowsin asennustiedostot vapaata tilaa. Ongelma olen ottaa nyt on minun tietokone ei käynnistyskansiosta kun vanha asema on kytketty tuumaa Se läpi alkuperäisen skannaus RAM erors havaitsemiseksi IDE-asemia, mutta se ei koskaan saa sininen XP näytön kanssa logo. Se vain kiinni tyhjä musta ruutu. BIOS on vielä määritetty auto havaita ensisijainen orjan asemaan. Onko mitään, mitä olen tehnyt asema selittää, miksi näin on käynyt? Kiitos jälleen |
|
| |||
| |||
| En voi tehdä mitään. Joskus sinun on esittää ajaa takaisin voi saada BIOS asettaa ajaa "Ei Drive" ja sitten sammuttamatta poistaa sen, mutta teet tämän muille tavalla. You're sanomalla, että vanhan aseman oma järjestelmä on käynnistynyt, mutta sitä se menee ohi BIOS ja sitten jumittuu? Jos näin on niin, kaikki, mitä voin ehdottaa on aloittavat ajaa ulos ja sitten löytyy Disk Management nähdä jos jotain näkyy, että ei pitäisi. Tiukan paikan tullen voit tehdä osaksi Control Panel / System ja poistaa slave levy valvoja anna sen uudelleen asentaa, kun käynnistät kanssa vanhan aseman takaisin paikalleen. Mitä tapahtuu, jos käytät BIOS "etsimään asemat" ja hyväksyä, että vanhat ajat? Onko se aseta se oikein on ensisijainen orja? Olen varma, että tekisivät mitään eroa XP vaikka. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile slaving se Sivuominaisuudet kanaalin ja katsoa, mitä tapahtuu.
| |||
| |||
| Just päivittää myös silloin, kun i säätää ensisijainen orja "Ei mitään" PC ei käynnisty, jos vanha asema on edelleen kytkettynä kanssa Molex virtaliitin. Tarkoittaako tämä sitä, PC yrittää käynnistää vanhan kovalevyn kun Molex on yhteydessä siihen, vaikka bios on asetettu alkuperäinen HDD mukana tulleesta tietokoneeseen. En vain voi ymmärtää, miksi se oli töissä hieman yli päivää sitten ja nyt on tapana. Kiitos |
|
| |||
| |||
| Voi olla, että olet vahingossa sekaisin hyppyjohtimet ja he eivät isäntä-orja enää ja et ole huomannut. On mahdollista, sinun PSU on voimassa, vaikka en pidä yhteensattumia. On mahdollista, olet murskata pin yhdessä tapauksessa levyjen kanssa IDE-kaapelia, saatat karsastaa lähellä ja varmista, että he kaikki pystyttää. Yksi on tarkoitus puuttua joten tarkista kaapeli nähdä, mikä se on. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma tietokone ei tunnista minun kovalevy | joreel | Drives & Removable Media | 0 | 15th Jun 2009 08:52 |
| Ulkoista kovalevyä ei ole tunnustanut minun tietokone | kenreidy | Drives & Removable Media | 8 | 16. Huhtikuu 2009 07:52 |
| Running a Hard Drive yhdeltä tietokoneelta toiselle | zenit84 | Drives & Removable Media | 1 | 2. Jan 2008 06:54 |
| Asentaa XP Computer back up on uusi kiintolevy | Omer | Windows-käyttöjärjestelmät | 9 | 2. Aug 2007 02:35 |
| Kovalevy ongelma - Miksi ei voi minun tietokone hyväksyä kaikki kovalevyt? | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 8 | 15 Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |