vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Oma tietokone ei näyttö vanha kovalevy

Reply

Thread Tools
Old 15 huhtikuu 2008, 14:58
Jäsen

Default Oma tietokone ei näyttö vanha kovalevy

Hei
Minulla on vanha pakoll, Athlon XP 3000 112GB 2G Ram jne. ja vielä older 20GB kovalevy, jonka haluan lisätä järjestelmän Voin siis retrive joitakin vanhoja tiedostoja. Mutta "Oma tietokone" ei edes näyttää kiintolevyn. Minulla on valta ja IDE-kaapeli kytketty ja asettaa jumpperi toistaviin mutta vain tapana paikalle. Johtuuko se siitä, että vanha asema on Win 98 ja nykyinen on XP: ssä?
Voiko u guys ehdottaa jotain, joka voi auttaa minua?
Old 15 huhtikuu 2008, 15:10
Administrator Group

Ensinnäkin saada se näkyy BIOS sitten määrittää sen asemakirjaimen.

Tämän pitäisi auttaa: http://support.microsoft.com/kb/309000

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 15 huhtikuu 2008, 15:53
Jäsen

Kiitos ui voi nyt lukea ajaa.
Vain halusi tietää, jos voisin siirtää näitä tiedostoja minun nykyisen aseman tai jotka luovat ongelma fat32 tuodaan yli on NTFS-asemaan?
Kiitos jälleen perämies
Old 15 huhtikuu 2008, 16:44
Rahoittajien ryhmän

There's no tyyppi ongelma, kunhan tiedostot ovat näkyvissä he vain tiedostoja.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 15 huhtikuu 2008, 17:11
Administrator Group

Jäähdytetään, olet tervetullut.
Old 16 huhtikuu 2008, 02:57
Jäsen

Hei taas kaverit
Minulla on uusi ongelma olen virus skannattavan my old ajaa i oli noin 22 virusten se, i on sittemmin poistettu nämä (mielestäni).
Olen myös on poistettu joitakin Windowsin asennustiedostot vapaata tilaa.
Ongelma olen ottaa nyt on minun tietokone ei käynnistyskansiosta kun vanha asema on kytketty tuumaa Se läpi alkuperäisen skannaus RAM erors havaitsemiseksi IDE-asemia, mutta se ei koskaan saa sininen XP näytön kanssa logo. Se vain kiinni tyhjä musta ruutu. BIOS on vielä määritetty auto havaita ensisijainen orjan asemaan.
Onko mitään, mitä olen tehnyt asema selittää, miksi näin on käynyt?
Kiitos jälleen
Old 16 huhtikuu 2008, 08:13
Rahoittajien ryhmän

En voi tehdä mitään. Joskus sinun on esittää ajaa takaisin voi saada BIOS asettaa ajaa "Ei Drive" ja sitten sammuttamatta poistaa sen, mutta teet tämän muille tavalla.

You're sanomalla, että vanhan aseman oma järjestelmä on käynnistynyt, mutta sitä se menee ohi BIOS ja sitten jumittuu? Jos näin on niin, kaikki, mitä voin ehdottaa on aloittavat ajaa ulos ja sitten löytyy Disk Management nähdä jos jotain näkyy, että ei pitäisi. Tiukan paikan tullen voit tehdä osaksi Control Panel / System ja poistaa slave levy valvoja anna sen uudelleen asentaa, kun käynnistät kanssa vanhan aseman takaisin paikalleen.

Mitä tapahtuu, jos käytät BIOS "etsimään asemat" ja hyväksyä, että vanhat ajat? Onko se aseta se oikein on ensisijainen orja? Olen varma, että tekisivät mitään eroa XP vaikka.
Old 16 huhtikuu 2008, 10:49
Rahoittajien ryhmän

Kokeile slaving se Sivuominaisuudet kanaalin ja katsoa, mitä tapahtuu.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 16 huhtikuu 2008, 23:49
Jäsen

Just päivittää myös silloin, kun i säätää ensisijainen orja "Ei mitään" PC ei käynnisty, jos vanha asema on edelleen kytkettynä kanssa Molex virtaliitin. Tarkoittaako tämä sitä, PC yrittää käynnistää vanhan kovalevyn kun Molex on yhteydessä siihen, vaikka bios on asetettu alkuperäinen HDD mukana tulleesta tietokoneeseen.
En vain voi ymmärtää, miksi se oli töissä hieman yli päivää sitten ja nyt on tapana.
Kiitos
Old 17 huhtikuu 2008, 04:16
Rahoittajien ryhmän

Voi olla, että olet vahingossa sekaisin hyppyjohtimet ja he eivät isäntä-orja enää ja et ole huomannut. On mahdollista, sinun PSU on voimassa, vaikka en pidä yhteensattumia. On mahdollista, olet murskata pin yhdessä tapauksessa levyjen kanssa IDE-kaapelia, saatat karsastaa lähellä ja varmista, että he kaikki pystyttää. Yksi on tarkoitus puuttua joten tarkista kaapeli nähdä, mikä se on.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Oma tietokone ei tunnista minun kovalevy joreel Drives & Removable Media 0 15th Jun 2009 08:52
Ulkoista kovalevyä ei ole tunnustanut minun tietokone kenreidy Drives & Removable Media 8 16. Huhtikuu 2009 07:52
Running a Hard Drive yhdeltä tietokoneelta toiselle zenit84 Drives & Removable Media 1 2. Jan 2008 06:54
Asentaa XP Computer back up on uusi kiintolevy Omer Windows-käyttöjärjestelmät 9 2. Aug 2007 02:35
Kovalevy ongelma - Miksi ei voi minun tietokone hyväksyä kaikki kovalevyt? Tietokone eä Rautatavaran Chat 8 15 Sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.