![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb een oude comp, Athlon XP 3000 112GB 2G Ram etc, en een nog oudere 20GB harde schijf die ik wil toevoegen aan het systeem, dus ik kan retrive enkele oude bestanden. Maar "Mijn computer" zal zelfs niet elkaar de harde schijf. Ik heb de kracht en de IDE-kabel aangesloten en de jumper op slave maar net wont show up. Is het omdat het oude station is Win 98 en stroom wordt XP? Kunt u guys suggereren iets dat kan mij helpen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ten eerste krijgt het blijkt in de BIOS dan kent het een stationsaanduiding.
| |||
| |||
| Dank ui kunnen nu lezen van de schijf. Wilde alleen maar weten als ik kan deze bestanden op mijn huidige schijf of zal dat een probleem is met FAT32 worden gebracht naar een NTFS-station? Thanks again mate |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is geen partitie type probleem, zodra de bestanden zichtbaar zijn ze gewoon bestanden.
| |||
| |||
| Cool, je bent welkom. |
|
| |||
| |||
| Hallo weer jongens Ik heb een nieuw probleem, ik heb het virus gescand mijn oude schijf had ik iets van 22 virussen op, ik heb sinds geschrapt deze (denk ik). Ik heb ook geschrapt enkele van de windows installatie bestanden om ruimte vrij te maken. Het probleem Ik heb nu is mijn computer niet opstarten wanneer het oude station is aangesloten inch Het zal u door de eerste scan ram voor erors opsporen IDE-schijven, maar het nooit aan de blauwe XP scherm met het logo. Het zal gewoon hangen op een leeg zwart scherm. Het BIOS is nog steeds geconfigureerd voor automatische detectie van de primaire slave-station. Is er iets dat ik heb gedaan om te rijden uitleggen waarom dit is gebeurd? Nogmaals bedankt |
|
| |||
| |||
| Niet dat ik kan werken, nee. Soms moet u een schijf opnieuw in te kunnen krijgen tot het BIOS in te stellen naar het station "Geen Drive" en vervolgens de macht om het te verwijderen, maar je doet dit de andere kant op gaat. Je zegt dat met de oude schijf op uw systeem laarzen, maar met het in het verleden krijgt de BIOS en dan blijft hangen? Als dat zo, ik kan alleen maar raden is om te beginnen met het station uit en kijk vervolgens onder Schijfbeheer om te zien of er iets te zien dat niet mag. Op een snuifje je kon doen in het Configuratiescherm / Systeem en verwijder de slave schijf controller, laat het opnieuw installeren wanneer u start met het oude station terug op zijn plaats. Wat gebeurt er als u de BIOS "scan voor stations" en aanvaarden, met het oude station in? Is zij het goed als de primaire slaaf? Ik ben er zeker van dat er geen verschil zou maken op XP wel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer slaving op de secundaire Kanaal en zie wat er gebeurt.
| |||
| |||
| Gewoon te werken, zelfs wanneer ik de primaire slave op "Geen" de PC zal niet opstarten als de oude schijf is nog steeds aangesloten met Molex stroomconnector. Betekent dit pc probeert te booten van de oude harde schijf als de Molex is aangesloten op het ook al de bios is ingesteld op originele harde schijf die bij de pc. Ik kan niet begrijpen waarom het werkte iets meer dan een dag geleden en nu is het gewoon. Bedankt |
|
| |||
| |||
| Het kan zijn dat je per ongeluk door elkaar gegooid en de jumpers ze niet meester / slaaf meer en je hebt niet gemerkt. Het is mogelijk uw PSU is verlopen, maar ik hekel toevalligheden. Het is mogelijk dat u heeft geplet een pin in een van de schijven met de IDE-kabel, je scheel dicht en zorg ervoor dat ze alle erectie. Een is bedoeld te ontbreken, zodat de kabel om te zien welke het is. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn computer herkent mijn harde schijf | joreel | Drives & Removable Media | 0 | 15 jun 2009 08:52 |
| Externe harde schijf niet wordt erkend door mijn computer | kenreidy | Drives & Removable Media | 8 | 16 apr 2009 07:52 |
| Het draaien van een harde schijf van de ene computer op een andere | zenit84 | Drives & Removable Media | 1 | De 2 januari 2008 06:54 |
| Instal XP computer een back-up op de nieuwe harde schijf | Omer | Windows besturingssystemen | 9 | De 2 augustus 2007 02:35 |
| Harde schijf Probleem - Waarom kan ik mijn computer al mijn harde schijven? | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 8 | 15e Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |