![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Holy crap i mukautti hyppääjä on orja ilman onnea. Joten nyt kun orja on valittu Ei mitään, joilla ei ole valtaa kytketty se sanoo "Disk Boot vika Lisää järjestelmä disk ja paina Enter" Miksi on näin, kun aluksen päällikkö on edelleen asettaa oman PC: n alkuperäinen ajaa. Irrotin Molex ja IDE-kaapeli ja asettaa orja käsin ja sitten se sanoo "Primary slave kiintolevy ei" ja "Paina f1 jatkamaan" Painetaan F1 ja kesti aika kauan käynnistää jollainen i vihdoin tänne. Oletteko sitä mieltä, että järjestelmän palauttaminen olisi paranna minun ongelmia? |
|
| |||
| |||
| Sen ottaen minua 10 mins käynnistää nyt. Haluan vain palata normaaliin ruuvi vanhan aseman, voi joku kertoa minulle, miten voin mennä takaisin oletus please? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos olisin arvata - ja se on villi arvaus - BIOS: n tai XP: n tällä hetkellä sitä mieltä teidän 120GB asema on 16-bittinen sijaan 32-bittinen, joilla on pudonnut luokitusprosessissa aikana muutoksia ja ei ole taipuvainen laittaa sen takaisin, jos se olisi olla.
Oliko se minun, I'd virta ja irrota, Tarkista 120GB ei ole taipunut nastat on MASTER ja ensisijaisen IDE-kaapeli, Tarkista CD / DVD on MASTER ja toissijainen IDE-kaapeli, poistaa kellon akku emolevyn 60 sekuntia ja korvata sen (joka tyhjentää CMOS-muistin, joka omistaa BIOS-asetukset - on olemassa muita keinoja, joihin liittyy floppy-boot ohjelmia tai Jumper Yksi faffing mutta me välttää ne) Kytke, käynnistyslataimen BIOS (it'll voimassa olet siellä, se ei ole päivä ja aika), paina mitä tahansa näppäintä se pyytää sinua, asettaa päivämäärän ja kellonajan, jättää kaikkia asemia AUTO, paina "Lataa DEFAULT (tai SAFE) asetukset "-näppäintä ja tallenna ja poistu. Onko että sinut takaisin käynnistäminen on kohtuullinen nopeus? Jos se ei voimme nollata kaikki mene-nopeammin memory access nopeuksia BIOS myöhemmin, mutta ne ovat merkityksettömiä verrattuna, että 16-bittinen asetus, jos se, mitä se oli. Jos se on, mitä se ei ollut meidän olisi voinut löytää säätöihin Control Panel / System / Ominaisuudet ja valitse Laitteisto-välilehti. Valitse Laitehallinta-painiketta. Laajenna merkintä IDE / ATAPI-ohjaimet. Valitse ensisijainen kanava ja valitse Ominaisuudet ja valitse sitten Lisäasetukset-välilehti. Kunkin laitteen luettelossa, muuttaa siirtää tilassa "DMA, jos mahdollista." Toista prosessi toissijainen kanava, valitse OK saada kokonaan ulos ja sitten käynnistä uudelleen. On kaikki, että pääsimme eroon kymmenen minuutin käynnistyksen aikana? My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| CMOS akku temppu auttoi hieman, mutta se on edelleen kestää kauemmin sitten ennen käynnistetään ja järjestelmän suorituskyky on alittle verkkaisesti. Ja jostain syystä on post näytön koko ruudun teksti on sumea ja hämärtyminen, mutta heti kun se saa aiemmin, että kaikki on kunnossa. |
|
| |||
| |||
| POST näytön rajojen hämärtyminen renkaat ei soittokellot minulle. Oletan, olet tarkistanut "DMA, jos mahdollista" asetukset. Jos saat http://belarc.com/free_download.html se saattaa kertoa teille yksityiskohtaisesti mitä emolevy ja muisti ovat. Meidän pitää tietää, että voi asettaa nopeammin latenssi asetuksia BIOS saada kone sen optimaalinen asetukset. Jos et ole varma, mitä se kertoo sinulle, copy / paste ensimmäistä riviä alas, jos se saa pakkomielle ohjelmisto. |
|
| |||
| |||
| Advanced asetukset ensisijainen IDE ovat "DMA, jos käytettävissä" varten laite 0 kanssa tulonsiirtona tila PIO ". Device 1 "DMA, jos availabble", tulonsiirtona mode "Ei sovelleta. Lisäasetukset sekundääripesäkkeistä IDE: Laite 0 on "DMA, jos käytettävissä" tulonsiirtona mode "Ultra DMA mode 2", joka on täsmälleen sama Device 1. |
|
| |||
| |||
| Ei sinun syyllinen sitten. Riippumatta n pakottaa päällikön IDE on PIO sijasta DMA on siirtää roskakoriin nopeutesi. Yritä vaihtaa kaapeleita, ehkä se kiertyneet jo aiemmin ja se ei voi käsitellä rated siirto nopeus. En voi simuloida mitä edessäsi niin en voi ymmärtää, mitä voit säätää vaihtaa takaisin DMA, mutta että sinun tavoite. Jos joku lukee säiettä, joka on XP edessä he voisivat mennä ja löytää oikea avattavasta luettelosta tai valintaneliö. |
|
| |||
| |||
| A7N8X2.0 REV2. 2048 Megatavua Installed Memory Slot "DDR1" on 1024 MB Slot "DDR2" on 1024 MB Slot "DDR3" on tyhjä Nämä moduulit ovat 1G 184 pin unbuff DIMM 128MX64 DDR PC3200, jos se auttaa. |
|
| |||
| |||
| Vaihtovelkakirjat kaapelit ei muutosta suorituskykyyn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On tunnettu vika XP, jossa DMA asetus palautuu PIO, kun useita epäonnistuneita lukea yritykset ja pysyy siellä.
Kokeile menossa Device Mangler / IDE ATA ATAPI-ohjaimet, oikealle napsauttamalla Primary Channel ja valitse "poista", vahvista valintasi ja sitten käynnistä tietokone. Nyt tarkistaa, onko Device 0 asetuksena on DMA. Jos se ei sitten voi olla vikaa your IDE-kaapelia, koska paikalla sanoi, tai se voi olla merkki siitä, että levyn on menossa huono. Ottaa sanoi, että tämä ei ehkä ole apua hitaasti käynnistyä kertaa, jos ongelma on ennen XP: n, sellaisena kuin tämä asetus koskee vain Windows XP: n ..... mutta se on varmasti asioihin vauhtia siitä kohdasta, jossa XP on. ladattu. My System: Etusivu Rakenna
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma tietokone ei tunnista minun kovalevy | joreel | Drives & Removable Media | 0 | 15th Jun 2009 08:52 |
| Ulkoista kovalevyä ei ole tunnustanut minun tietokone | kenreidy | Drives & Removable Media | 8 | 16. Huhtikuu 2009 07:52 |
| Running a Hard Drive yhdeltä tietokoneelta toiselle | zenit84 | Drives & Removable Media | 1 | 2. Jan 2008 06:54 |
| Asentaa XP Computer back up on uusi kiintolevy | Omer | Windows-käyttöjärjestelmät | 9 | 2. Aug 2007 02:35 |
| Kovalevy ongelma - Miksi ei voi minun tietokone hyväksyä kaikki kovalevyt? | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 8 | 15 Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |