mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Min computer vil ikke genkende min harddisk

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2009, 08:52
Ny Medlem Gruppen

Jeg har en gammel computer, der kører Win98 SE med en 80 GB Western Digital HD. Det var kører fantastisk, men vendte det om, og det vil ikke genkende min HD. Under boot up proces det scanninger for IDE-enheder. Jeg får følgende:
Primær Master Ingen
Primary Slave Ingen
Sekundære Master Jeg får nummeret på min cd-drev
Sekundære Slave Ingen

Jeg har kun en HD og en cd-drev vedlagt.

Brød ud et ekstra HD og computer anerkendt med det samme. Var nødt til at omformatere og sat Win98 SE og reservedele harddisk værker stor.

Hvad kunne have forårsaget computeren pludselig stop anerkendelse af den oprindelige (installeret 2001) HD, men det vil genkende sikkerhedskopiere HD Jeg sætter på den.
Ingen strøm stigninger, som jeg kender. Computer er stikket i stigning beskytter og alt fungerer, men WD HD. Hvis jeg stillede i backup HD og computer starter op hver gang og alt fungerer; disketter, CD-drev, de programmer, der fulgte med Win98 SE.

Det er et backup-PC til at spille på, men jeg vil gerne vide, hvad problemet kan være.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.