mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Mijn computer herkent mijn harde schijf

Reply

Thread Tools
Old 15 jun 2009, 08:52
Nieuw Lid Fractie

Default Mijn computer herkent mijn harde schijf

Ik heb een oude computer met Win98 SE met een 80GB Western Digital HD. Hij draaide geweldig maar bleek het op en het zal niet herkent mijn HD. Tijdens het opstarten verwerken scans voor IDE apparaten. Ik krijg de volgende tekst:
Primaire Master Geen
Primary Slave None
Secundaire Master ik het nummer van mijn cd-station
Secundaire Slave Geen

Ik heb enkel een HD en een CD-station bijgevoegd.

Uitbrak een reserve HD en de computer herkende het meteen. Moest opnieuw en zet Win98 SE en reserveonderdelen harde schijf werkt geweldig.

Wat kan hebben veroorzaakt de computer plotseling stoppen met het herkennen van het origineel (geïnstalleerd 2001) HD, maar het zal erkennen dat het HD-back-up heb ik er op.
Geen spanningspieken die ik ken. Computer is plug in stijging beschermer en alles werkt, maar de WD HD. Als ik in de HD-back-up en de computer opstart iedere tijd en alles werkt, floppy, cd-station, de programma's die bij Win98 SE.

Het is een back-up te spelen op de pc, maar ik zou graag willen weten wat het probleem kan worden.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Computer doesnt Herkennen Floppy Drive Deryck jonge Drives & Removable Media 1 31 mei 2009 05:28
CD-station leest cd's, maar mijn computer doesnt herkent de cd in lade anthony361 Drives & Removable Media 8 8 Nov 2008 04:20
CD / DVD drive niet herkent iets elicia Drives & Removable Media 3 30 aug 2008 06:30
Drive niet herkent lege cd's / dvd's Airescape Drives & Removable Media 1 21 feb 2008 01:25
Harde schijf Probleem - Waarom kan ik mijn computer al mijn harde schijven? Computer Spec Algemeen Hardware Chat 8 15e Sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.