![]() |
|
| |||
| |||
| Hi ville der være en performance problem med afspilning Hi Def film fra en ekstern harddisk. Som jeg forstår interne harddiske er hurtigere derefter eksterne virksomheder. tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du er sluttet til en USB1.1 port så du kan ikke afspille Hi Def film igennem den. Hvis du er sluttet til en USB2 eller en FireWire-port så du kan. Det gør ingen forskel, hvilken disk du har i den eksterne Caddy.
| |||
| |||
| Betyder dette holder stik for Bluray og HD DVD film, som er stærkt kodet? |
|
| |||
| |||
| Hvordan vil du foreslå, at nogen af disse formater på en ekstern harddisk? |
|
| |||
| |||
| Hypotetisk set, hvis det kunne lade sig gøre vil der være en præstation spørgsmål? |
|
| |||
| |||
| HD DVD-ROM har et enkelt lag kapacitet på 15 GB, og en dual-layer kapacitet på 30 GB. Antages dual-layer og det antages, at der er et minimum 2 timer DVD materiale på disken, som giver en overførselshastighed på af 4.1MB/sec eller 33 Mbit / sek. På sit værste XP nedskæringer overførsel evne USB2 til 200Mbit/sec så du godt inden for de grænser der. Jeg er enig der komprimering men det er ikke forarbejdet indtil Datastream bliver i hukommelsen. A dual layer Blu-ray-disk kan lagre 50 GB, næsten seks gange kapaciteten af en Dual Layer DVD. så disse tal ganges op med 5 / 3, og du gennemsnit 55 Mbit / sek. Det er stadig kun en fjerdedel af din Microsoft-restricted USB2 båndbredde. Firewire's højere kapacitet end USB2. |
|
| |||
| |||
| Nå du virkelig kender dine ting tak for yur hurtige svar. Jeg tror det er, hvordan de 360 tilføje den er i stand til at afspille HD-DVD'er. Ok, så resultater bliver først et problem i det øjeblik, den bliver til grafik hardware eller dekodning. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Idé: En harddisk tilsluttet med eSATA vil også arbejde - få en adapter, skal du sætte den ind i en intern SATA slot og en SATA strømstikket og du har 3.0gb / s, som skulle være mere end nok. Som før nævnt andre ting vil arbejde, men hvis du virkelig er bekymret over det bare tjekke og se om du har en SATA slot handy.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg har et gammelt bundkort jeg tror har en SATA-forbindelse på brættet, men temmelig sikker på, at jeg dont have en eSATA slot. Kunne u post summen links på den form for SATA-drev u Wer suggestin? tak |
|
| |||
| |||
| I dunno enhver britiske websteder, men du bør være i stand til at finde eSATA drev smuk mange hvor som helst sammen traditionelle USB dem. Du kan også tage disken ud af kabinettet midlertidigt og fjerne adapteren mens stringing en eSATA-kabel ud i stedet, afaik er de fleste af dem faktisk SATA harddiske tilsluttet til en USB-adapter.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Formatere en ekstern harddisk | shig | Drives & flytbare medier | 3 | 5 oktober 2009 07:08 |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 1 | 27th Dec 2007 11:42 |
| Hvor kan jeg købe en ekstern harddisk | ken979 | Drives & flytbare medier | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Best ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 3 | 19. jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |