![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi zou er een probleem met de prestaties afspelen Hi Def films vanaf een externe harde schijf. Als ik het goed begrijp interne harde schijven zijn sneller dan buitengrenzen. bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u bent aangesloten op een USB1.1 poort dan kun je niet afspelen Hi Def films doorheen. Als u bent aangesloten op een USB2 of een FireWire-poort, dan kunt. Het maakt geen verschil welke schijf u in de externe caddy.
| |||
| |||
| Is dit het geval zijn voor BluRay en HD-dvd-films die zwaar worden gecodeerd? |
|
| |||
| |||
| Hoe denkt u dat een van deze formaten naar een externe harde schijf? |
|
| |||
| |||
| Hypothetisch gesproken als het zou kunnen worden gedaan zou er een prestatie-kwestie? |
|
| |||
| |||
| HD-DVD-ROM heeft een single-layer capaciteit van 15 GB, en een dual-layer-capaciteit van 30 GB. Uitgaande van dual-layer en ervan uitgaande dat er een minimaal 2 uur DVD-materiaal op de schijf die een overdrachtsnelheid van 4.1MB/sec of 33 Mbit / sec. Op zijn slechtst XP snijdt de overdracht van USB2 te 200Mbit/sec zodat u ruim binnen de grenzen daar. Ik ben het er compressie, maar dat is nog niet verwerkt totdat de gegevensstroom krijgt in het geheugen. Een dual layer Blu-ray Disc kan 50 GB, bijna zes keer de capaciteit van een dual layer DVD. zodat deze cijfers vermenigvuldigen met 5 / 3 en u gemiddeld 55 Mbit / sec. Dat is nog slechts een kwart van uw Microsoft-USB2 beperkte bandbreedte. Firewire hogere capaciteit dan USB2. |
|
| |||
| |||
| Nou je echt weet je spullen bedankt voor yur snelle antwoord. Ik denk dat dit is hoe de 360 add on is in staat om HD-DVD's. Ok dus de prestaties zullen pas een probleem met de tijd krijgt om de grafische hardware of decodering. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Idee: Een harde schijf aangesloten met eSATA zal ook werk - krijgt een adapter, steek de stekker in een interne SATA-sleuf en een SATA power connector en heb je 3.0gb / s die meer dan genoeg. Zoals eerder vermeld, andere dingen zullen werken, maar als je echt bezorgd over het net controleren en zien of je een SATA-sleuf handig.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik heb een oud moederbord i think heeft een SATA-aansluiting op het bord, maar vrij zeker dat ik echter niet over een eSATA-sleuf. Kon u na som banden van het type SATA schijven u WER suggestin? bedankt |
|
| |||
| |||
| I dunno alle Britse sites, maar u zou moeten kunnen vinden eSATA schijven vrijwel overal naast de traditionele USB zijn. U kunt ook de schijf uit de behuizing tijdelijk en verwijder de adapter terwijl hands een eSATA-kabel uit de plaats, afaik de meeste van hen zijn daadwerkelijk SATA schijven aangesloten op een USB-adapter.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Format een externe harde schijf | shig | Drives & Removable Media | 3 | 5 oktober 2009 07:08 |
| Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | De 3 maart 2009 06:46 |
| Externe Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 1 | 27 dec 2007 11:42 |
| Waar kan ik kopen een externe harde schijf | ken979 | Drives & Removable Media | 1 | 13 aug 2007 17:11 |
| Best External Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 3 | 19 jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |