mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Moeten adviseren over de externe harde schijf

Reply

Thread Tools
Old 5 apr 2008, 04:10
Lid Fractie

Default Moeten adviseren over de externe harde schijf

Hoi zou er een probleem met de prestaties afspelen Hi Def films vanaf een externe harde schijf. Als ik het goed begrijp interne harde schijven zijn sneller dan buitengrenzen.
bedankt
Old 5 apr 2008, 09:11
Donor Groep

Als u bent aangesloten op een USB1.1 poort dan kun je niet afspelen Hi Def films doorheen. Als u bent aangesloten op een USB2 of een FireWire-poort, dan kunt. Het maakt geen verschil welke schijf u in de externe caddy.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 6 apr 2008, 14:47
Lid Fractie

Is dit het geval zijn voor BluRay en HD-dvd-films die zwaar worden gecodeerd?
Old 6 apr 2008, 14:56
Donor Groep

Hoe denkt u dat een van deze formaten naar een externe harde schijf?
Old 7 apr 2008, 02:15
Lid Fractie

Hypothetisch gesproken als het zou kunnen worden gedaan zou er een prestatie-kwestie?
Old 7 apr 2008, 02:24
Donor Groep

HD-DVD-ROM heeft een single-layer capaciteit van 15 GB, en een dual-layer-capaciteit van 30 GB.

Uitgaande van dual-layer en ervan uitgaande dat er een minimaal 2 uur DVD-materiaal op de schijf die een overdrachtsnelheid van 4.1MB/sec of 33 Mbit / sec. Op zijn slechtst XP snijdt de overdracht van USB2 te 200Mbit/sec zodat u ruim binnen de grenzen daar. Ik ben het er compressie, maar dat is nog niet verwerkt totdat de gegevensstroom krijgt in het geheugen.

Een dual layer Blu-ray Disc kan 50 GB, bijna zes keer de capaciteit van een dual layer DVD. zodat deze cijfers vermenigvuldigen met 5 / 3 en u gemiddeld 55 Mbit / sec. Dat is nog slechts een kwart van uw Microsoft-USB2 beperkte bandbreedte.

Firewire hogere capaciteit dan USB2.
Old 7 apr 2008, 02:36
Lid Fractie

Nou je echt weet je spullen bedankt voor yur snelle antwoord.
Ik denk dat dit is hoe de 360 add on is in staat om HD-DVD's.
Ok dus de prestaties zullen pas een probleem met de tijd krijgt om de grafische hardware of decodering.
Old 7 apr 2008, 23:44
Donor Groep

Idee: Een harde schijf aangesloten met eSATA zal ook werk - krijgt een adapter, steek de stekker in een interne SATA-sleuf en een SATA power connector en heb je 3.0gb / s die meer dan genoeg. Zoals eerder vermeld, andere dingen zullen werken, maar als je echt bezorgd over het net controleren en zien of je een SATA-sleuf handig.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8 apr 2008, 03:23
Lid Fractie

Ik heb een oud moederbord i think heeft een SATA-aansluiting op het bord, maar vrij zeker dat ik echter niet over een eSATA-sleuf. Kon u na som banden van het type SATA schijven u WER suggestin?
bedankt
Old 8 apr 2008, 06:20
Donor Groep

I dunno alle Britse sites, maar u zou moeten kunnen vinden eSATA schijven vrijwel overal naast de traditionele USB zijn. U kunt ook de schijf uit de behuizing tijdelijk en verwijder de adapter terwijl hands een eSATA-kabel uit de plaats, afaik de meeste van hen zijn daadwerkelijk SATA schijven aangesloten op een USB-adapter.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Format een externe harde schijf shig Drives & Removable Media 3 5 oktober 2009 07:08
Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. XPC465 Drives & Removable Media 1 De 3 maart 2009 06:46
Externe Hard Drive thwapy Drives & Removable Media 1 27 dec 2007 11:42
Waar kan ik kopen een externe harde schijf ken979 Drives & Removable Media 1 13 aug 2007 17:11
Best External Hard Drive thwapy Drives & Removable Media 3 19 jun 2007 11:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.