mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Trenger Advise på ekstern harddisk

Reply

Thread Tools
Old 5 april 2008, 04:10
Medlem Group

Default Trenger Advise på ekstern harddisk

Hei ville det være en forestilling problem med avspilling Hi Def filmer fra en ekstern harddisk. Som jeg forstår interne harddisker er raskere og ytre seg.
takk
Old 5 april 2008, 09:11
Donor Group

Hvis du er koblet til en USB1.1-port kan du ikke spille Hi Def filmer gjennom den. Hvis du er koblet til en USB2 eller FireWire-porten kan du. Det spiller ingen rolle hvilken disk du har i den eksterne Caddy.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 6 april 2008, 14:47
Medlem Group

Betyr dette hold true for Bluray og HD DVD-filmer som er tungt kodet?
Old 6 april 2008, 14:56
Donor Group

Hvordan vil du foreslå å sette noen av disse formatene på en ekstern harddisk?
Old 7 april 2008, 02:15
Medlem Group

Hypotetisk snakker om det kan bli gjort ville det være en forestilling problemet?
Old 7 april 2008, 02:24
Donor Group

HD DVD-ROM er et enkelt lag kapasitet på 15 GB og en dual-layer kapasitet på 30 GB.

Forutsatt tolags og forutsatt at det er minimum 2 timer DVD materialet på disken som gir en overføringshastigheten av 4.1MB/sec eller 33 Mbit / sek. På sitt verste XP kutt overføringen evnen til USB2 til 200Mbit/sec slik at du er godt innenfor grensene der. Jeg aksepterer det komprimering, men som ikke behandles før de datastream blir i minnet.

En dual layer Blu-ray Disc kan lagre 50 GB, nesten seks ganger kapasiteten på en dual layer DVD. så disse tallene multiplisere opp med 5 / 3 og du gjennomsnittlig 55 Mbit / sek. Det er fortsatt bare en fjerdedel av Microsoft-restricted USB2 båndbredde.

Firewire høyere kapasitet enn USB2.
Old 7 april 2008, 02:36
Medlem Group

Vel du virkelig vet ting takk for yur raske svar.
Jeg tror dette er hvordan 360 legger på, er i stand til å spille HD-DVD-er.
Ok så resultatene vil kun bli et problem med den tiden det blir grafikkmaskinvareakselerasjon eller dekoder.
Old 7 april 2008, 23:44
Donor Group

Idé: En harddisk kobles med eSATA vil også fungere - få en adapter og koble den til en intern SATA-sporet og en SATA strømkontakt og du har 3.0gb / s noe som bør være mer enn nok. Som beskrevet tidligere, andre ting vil fungere, men hvis du er veldig bekymret for at den skal sjekke og se om du har en SATA-sporet hendig.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8 april 2008, 03:23
Medlem Group

Jeg har et gammelt hovedkort tror jeg har en SATA-tilkobling på bordet, men ganske sikker på at jeg ikke har en eSATA sporet. Kunne u innlegget summen lenker av typen SATA harddisker u Wer suggestin?
takk
Old 8 april 2008, 06:20
Donor Group

Jeg dunno noen UK områder, men du bør kunne finne eSATA stasjoner ganske mye overalt langs tradisjonelle USB seg. Du kan også ta disken ut av kabinett midlertidig og fjerner kortet mens stringing en eSATA-kabel ut stedet, afaik de fleste av dem er faktisk SATA harddisker koblet til en USB-adapter.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Formatere en ekstern harddisk shig Drivere og flyttbare medier 3 5 oktober 2009 07:08
Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. XPC465 Drivere og flyttbare medier 1 3 mars 2009 06:46
Ekstern harddisk thwapy Drivere og flyttbare medier 1 27 desember 2007 11:42
Hvor kan jeg kjøpe en ekstern harddisk ken979 Drivere og flyttbare medier 1 13 august 2007 17:11
Best ekstern harddisk thwapy Drivere og flyttbare medier 3 19 juni 2007 11:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.