mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Har du brug for hjælp med diskdrev installere, magt spørgsmål

Reply

Thread Tools
Old 7 januar 2008, 16:20
Ny Medlem Gruppen

Hej alle, tak for enhver hjælp på forhånd. Alle her synes at være ganske kvalificerede, så forhåbentlig nogen kan hjælpe.

Min bedstemor har en fem år gammel eMachines skrivebordet. Den harddisk gik dårligt, så jeg købte i indre pioner enhed som en erstatning hos Best Buy. Jeg unplugged magt, krakket åbne sagen, unplugged magten og Ida-kablet fra det gamle drev og derefter placeres det nye drev i. Alt matches op, herunder spænding specs på ledningen.

Desværre, på trods af efter hvad der syntes at være gode retninger, vil computeren ikke strøm på nu. Bundkortet har et lys, der går grønt, når jeg tilslutter den magt, men computeren vil ikke blive tændt. Jeg tænkte:

-Did I miss et skridt i min installation?
-Kan problemet stammer fra master / slave / cs-indstillinger? Den gamle drevet blev sat til cs, men da jeg først installerede drev jeg har glemt at ændre det, og det blev sat til 'master'. Selv når den nye pioner er indstillet på cs, er det stadig ikke vil tænde.

Tak!
Old 7 januar 2008, 16:23
Administrator Gruppen

Er det magt på med det nye drev fjernet?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7 januar 2008, 17:05
Ny Medlem Gruppen

Jeg har prøvet det. Desværre vil jeg ikke være i stand til at gå tilbage til i morgen for at tjekke. Jeg havde forsøgt det med de gamle køre tilbage i, og det ville stadig ikke tændt. Er der en form for nulstilling, switch eller noget, der kan blive nødvendigt at ændre, hvis sagen er åben eller et drev er fjernet?
Old 8 januar 2008, 10:51
Ny Medlem Gruppen

Ok, jeg prøvede at afmontere den nye og startede den nye computer, uden harddisk. Det vil stadig ikke tænde. Det grønne lys på bundkortet, er der stadig, men bortset fra, at der ikke er nogen aktivitet, når jeg trykker på afbryderknappen. nogen ideer?
Old 8. januar 2008, 11:25
Donor-Gruppen

Lyder som den PSU er død.

e-maskiner var kendt for at levere pc'er med knap passende primærenheder, sin fantastiske var det stadig arbejder efter 5 år. Sandsynligvis montere en ne-drev har vist sig at være den deathnail.

Går fra hukommelsen, jeg tror, e-maskiner primærenheder er ikke standard størrelse og kan have en anden mobo stik ..... måske nogen andre kan bekræfte dette.

Jeg hader at regne på din parade, men e-maskiner har et frygteligt ry for at være billige og grimme .... hvis du google e-maskiner klager, kan du se præcis, hvad jeg tænker på.

Hvor skal gå herfra? ..... godt, hvis PSU har blæst, kan det have taget andre dele ud med det (velkendt på e-maskiner), så du er nødt til at beslutte, om det er værd at bruge penge på, eller om det er tid til at klippe dit tab og tænke på en ny pc .

Hvis det er 5 år gammel, IMO er det tid til at lave en ny investering

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 8 januar 2008, 11:50
Ny Medlem Gruppen

Tak jeg virkelig sætter pris på råd! Jeg tænkte det var den PSU, men håber da virkelig, at nogen ville reagere og fortælle mig, at der var en vis form for særhed til denne pc, og ikke et reelt problem. Det ser ud som det er helt sikkert tid til en ny computer.

Jeg kan ikke tro, at de ville bygge en computer som denne. Det ser ud som om du sidder fast, når én ting holder op med at arbejde, fordi hvis du erstatter den med noget eftermarkedet, PSU går ud, og PSU er tilsyneladende en bizar størrelse og ikke let udskiftelige.

Nå ja, tak for den hjælp!
Old 8 januar 2008, 14:18
Donor-Gruppen

Prøv at sætte en anstændig micro-ATX PSU. eMachines, Compaq, Dell, alle bruge denne funky ATX / BTX hybrid PSU type. Men du kan line up to eller tre af de skruer, som er let nok til at forankre den sikkert på plads. Grab en eftermarked mikro PSU bedømt på en anstændig watt, og prøv at - eller, som du sagde, bare få en ny computer.

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.