mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Hulp nodig met de schijf te installeren, macht kwesties

Reply

Thread Tools
Old 7 januari 2008, 16:20
Nieuw Lid Fractie

Default Hulp nodig met de schijf te installeren, macht kwesties

Hey allemaal, bedankt voor alle hulp op voorhand. Iedereen hier lijkt heel bekend zijn, dus hopelijk iemand kan helpen.

Mijn oma heeft een vijf jaar oude eMachines bureaublad. De schijf ging slecht, dus ik gekocht pionier in de interne eenheid als een vervanging bij Best Buy. Ik unplugged de macht, gekraakt opent de zaak, unplugged de kracht en de IDA-kabel van het oude station en de nieuwe schijf geplaatst inch Alles matched up, met inbegrip van de spanning specs op het netsnoer.

Helaas, ondanks na wat leek goed te zijn richtingen, zal de computer niet inschakelen nu. Het moederbord heeft een licht dat gaat groen als ik stekker in het stopcontact, maar de computer wordt niet ingeschakeld. Ik vroeg me af:

-Heb ik een stap met mijn installeren?
-Kan de kwestie voort uit master / slave / CS-instellingen? Het oude station werd ingesteld op cs, maar toen ik in eerste instantie de installatie van de drive ik vergat om het te veranderen en het was vastgesteld op 'master'. Zelfs wanneer de nieuwe pionier is ingesteld op cs, is het nog steeds niet ingeschakeld.

Bedankt!
Old 7 januari 2008, 16:23
Administrator Group

Is het vermogen op met de nieuwe schijf verwijderd?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7 januari 2008, 17:05
Nieuw Lid Fractie

Ik heb geprobeerd dat. Helaas heb ik niet in staat zal zijn om terug te gaan tot morgen te controleren. Ik heb proberen met de oude schijf terug in, en het zou nog steeds niet inschakelen. Is er een soort van reset schakelaar, of iets dat zou moeten worden gewijzigd als de zaak open is of een station is verwijderd?
Old 8 januari 2008, 10:51
Nieuw Lid Fractie

Ok, ik heb geprobeerd het loskoppelen van het nieuwe en het starten van de nieuwe computer zonder schijf. Het is nog niet ingeschakeld. Het groene lampje op het moederbord is er nog steeds, maar andere dan dat er geen activiteit is als ik druk op de knop. any ideas?
Old 8 jan 2008, 11:25
Donor Groep

Klinkt als de PSU is overleden.

e-machines beroemd waren voor de levering van pc's met nauwelijks toereikend PSUs, zijn verbazingwekkende het nog bezig was na 5 jaar. Waarschijnlijk monteren van een ne-station is gebleken dat de deathnail.

Going uit het geheugen, denk ik e-machines PSUs zijn niet standaard formaat en kan een ander mobo connector ..... misschien iemand anders kan dit bevestigen.

Ik heb een hekel aan regen op de parade, maar e-machines hebben een verschrikkelijke reputatie goedkope & nasty .... Als u e-machines klachten google, zie je precies wat ik bedoelde.

Waar te gaan vanaf hier? ..... goed als de PSU heeft geblazen, kan het hebben andere delen uit met het (bekende over e-machines), dus je moet beslissen of het de moeite waard is om geld op of de vraag of het tijd is uw verlies te snijden en te denken over een nieuwe pc .

Als het 5 jaar oud, IMO is het tijd om een nieuwe investering te

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 8 januari 2008, 11:50
Nieuw Lid Fractie

Bedankt Ik waardeer het advies! Ik dacht dat het de PSU, maar echt in de hoop iemand zou reageren en mij vertellen dat er een soort van gril met de pc en niet een echt probleem. Het lijkt alsof het is zeker tijd voor een nieuwe computer.

Ik kan niet geloven dat ze een computer als deze zou bouwen. Het lijkt alsof je vast een keer een ding stopt met werken, want als je het vervangen door iets aftermarket, de PSU gaat uit, en de PSU is blijkbaar een bizar groot en niet gemakkelijk vervangbaar.

Nou ja, bedankt voor de hulp!
Old 8 januari 2008, 14:18
Donor Groep

Probeer het opzetten van een fatsoenlijke micro-ATX PSU. eMachines, Compaq, Dell, alle gebruik van deze funky ATX / BTX PSU hybride type. U kunt echter line-up twee of drie van de schroeven, die eenvoudig genoeg is om het anker stevig op zijn plaats. Pak een aftermarket micro PSU beoordeeld op een fatsoenlijk vermogen, en probeer dat - of, zoals je zei, gewoon een nieuwe computer.

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.