по-малко капитал

Magazine
Go Back   Компютърна сок > Компютърен хардуер > Дискове & сменяемите носители

Register

При нужда от помощ при намиране на правото твърдия диск външните заграждение

Reply

Нишка Инструменти
Old 6-ти Ноември 2008, 19:14
Новите държави Група

Default При нужда от помощ при намиране на правото твърдия диск външните заграждение

Имам HDD от стар компютър, който трябва да се намери външен заграждение, но това нещо е, нямам идея какво Търся и всеки погледна списъка на продуктите, където онлайн Аз свършиш с нищо, но чувство на неудовлетвореност и главоболие. Знам, че се нуждаят от IDE интерфейс заграждение за някои, доколкото останалите какво "знаят" Аз съм само 50% от някои. Мисля, че се нуждаят от 3.5 ", но може да бъде погрешно. Ако някой тук да ми помогнеш, моля те, имам нужда от някои добри предложения за това какво специфични продукти, за да погледна за моя твърд диск, защото аз съм все още начинаещ в тази област . А цената е въпрос също, Бих искал да прекарват по-малко от $ 40, ако е възможно, но и за качеството да бъдат готови да простра, че малко. Ще бъдат все така благодарен за всякакви предложения. Всякакви на информация на никого вероятно ще е необходимо за моя твърд диск може да се намери само по-долу:

Твърдият диск в въпрос е SEAGATE Barracuda 7200,7 80GB, модел номер ST380011A. Аз бях дори има линк към ръководството: http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf
Old 7 ноември 2008, 01:49
Номер на групата

Default При нужда от помощ при намиране на правото твърдия диск външните заграждение