mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Der har brug for hjælp med at finde ret hårde disk eksterne kabinet

Reply

Thread Tools
Old 6 november 2008, 19:14
Ny Medlem Gruppen

Default Der har brug for hjælp med at finde ret hårde disk eksterne kabinet

Jeg har en hdd fra en gammel computer, som jeg er nødt til at finde en ekstern kabinet for, men de ting er, jeg har ingen idé om, hvad jeg leder efter, og hver gang jeg ser på listen over produkter overalt online jeg ender med lutter frustration og hovedpine. Jeg ved, jeg har brug for en IDE-interface kabinettet for visse hidtil resten af hvad jeg "kender" Jeg er kun 50% sikker på. Jeg tror, jeg har brug for en 3,5 ", men jeg kan tage fejl. Hvis der er nogen her kunne hjælpe mig, tak, jeg har brug for nogle gode forslag til, hvilke konkrete produkter at se på min harddisk, fordi jeg er stadig nybegynder på dette område . Og prisen er et emne, er jeg også gerne vil bruge mindre end $ 40, hvis muligt, men for kvaliteten jeg må være villige til at strække sig, at en smule. I'll være nogensinde så taknemmelige for alle forslag. Enhver og alle de info nogen kunne muligvis behov om min hdd kan findes lige under:

Harddisken pågældende er en Seagate Barracuda 7200.7 80GB, model nummer ST380011A. Jeg har endda fået et link til manualen: http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf
Old 7. november 2008, 01:49
Donor-Gruppen

Dette drev er formentlig en 3 1 / 2 "drev, kommer det fra en computer eller en bærbar computer? Med hensyn til hvad der ellers til at se sig om, vil du ønsker et drev kabinet, der har en USB-forbindelse, som du vil næsten defiantly have atleast 1 USB-port på computeren, FireWire-forbindelser er hurtigere, men du er ikke nødvendigvis vil have en forbindelse til det. Jeg har ikke personligt haft nogen erfaring med at bruge og indkapslinger, så jeg kan ikke udtale sig om der er gode gør , blot tage et kig gennem vurderinger købere har givet produktet før du køber.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 7 november 2008, 09:14
Donor-Gruppen

Jep det er absolut en 3,5 "IDE-drev.

Noget lignende dette vil være fint. De fleste er importeret, så ingen rigtige navn mærke kommer til at tænke på.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 7 november 2008, 21:47
Ny Medlem Gruppen

At man er god alle undtagen én ting, jeg har Windows Vista: P (forbandelse vista Jeg hader det). Men jeg ved, jeg har et firewire og flere USB-porte. Jeg ved mere end den gennemsnitlige person kender til computer hardware, men når det drejer sig nærmere om nogle dele såsom harddiske I'm clueless. Tak selvom Deres svar var brugbare nu er jeg bare nødt til at finde en, der er kompatibel med Vista. Bestemt produkt forslag er stadig velkommen selvom:)
Old 8 november 2008, 03:24
Donor-Gruppen

De er alle kompatible med Vista. Universal Serial Bus - plug den og tænde den, og det vil vise sig lige som en almindelig harddisk.

"Hvorfor har du brug for en ekstern" ville være mit spørgsmål. Hvorfor ikke bare tilslutte den op internt?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 10 November 2008, 18:02
Ny Medlem Gruppen

Jeg har en temmelig dyrt splinterny computer, og jeg er tilbageholdende med at åbne den for at installere den gamle harddisk til risikoen for chokerende noget accidently med en statisk opbygning. Computeren harddisken kom fra virkede fint indtil en dag jeg trækkes det, og jeg kan forsikre dig, at jeg gjorde det, da det blev helt ud på den rigtige måde, og så da jeg gik til plug det i det virkede ikke. Jeg har aldrig selv åbnet det chassis, så jeg har ingen måde at forklare hvorfor, men det bundkort var stegt, jeg selv forsøgt at erstatte det kun at finde udskiftning heller ikke arbejde. Under alle omstændigheder har jeg brug for en ekstern harddisk anyways, og købe en kapsling er billigere end at købe en allerede udstyret med et drev.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hard Drive Data Removal, som Kabinet? oliesminis Drives & flytbare medier 2 23 august 2009 14:54
Firewire ekstern harddisk Kabinet for Sata Hd Buchanan Drives & flytbare medier 1 12 februar 2009 04:19
Blu-Ray Disc Rewriter interne SATA til USB kabinet? Buchanan Drives & flytbare medier 9 8 december 2008 17:07
Harddisk kabinet hjælpe iampan69 Drives & flytbare medier 5 21. nov 2008 07:58
Find Service Pack 3 på Windows XP Home brænde til en disk P5200 General Software Chat 1 1. sep 2008 23:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.