mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Der har brug for hjælp med at finde ret hårde disk eksterne kabinet

Reply

Thread Tools
Old 6 november 2008, 19:14
Ny Medlem Gruppen

Default Der har brug for hjælp med at finde ret hårde disk eksterne kabinet

Jeg har en hdd fra en gammel computer, som jeg er nødt til at finde en ekstern kabinet for, men de ting er, jeg har ingen idé om, hvad jeg leder efter, og hver gang jeg ser på listen over produkter overalt online jeg ender med lutter frustration og hovedpine. Jeg ved, jeg har brug for en IDE-interface kabinettet for visse hidtil resten af hvad jeg "kender" Jeg er kun 50% sikker på. Jeg tror, jeg har brug for en 3,5 ", men jeg kan tage fejl. Hvis der er nogen her kunne hjælpe mig, tak, jeg har brug for nogle gode forslag til, hvilke konkrete produkter at se på min harddisk, fordi jeg er stadig nybegynder på dette område . Og prisen er et emne, er jeg også gerne vil bruge mindre end $ 40, hvis muligt, men for kvaliteten jeg må være villige til at strække sig, at en smule. I'll være nogensinde så taknemmelige for alle forslag. Enhver og alle de info nogen kunne muligvis behov om min hdd kan findes lige under:

Harddisken pågældende er en Seagate Barracuda 7200.7 80GB, model nummer ST380011A. Jeg har endda fået et link til manualen: http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf
Old 7. november 2008, 01:49
Donor-Gruppen