vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Tarvitsevat apua löytää oikea kova levy ulkoinen kotelo

Reply

Thread Tools
Old 6 marraskuu 2008, 19:14
Uusi Jäsen

Default Tarvitsevat apua löytää oikea kova levy ulkoinen kotelo

Minulla on hdd peräisin vanhasta tietokoneesta, että minun täytyy löytää ulkoisen tarhassa, mutta asia on niin että, minulla ei ole aavistustakaan, mitä olen Etsin ja aina tarkastelen tuotteiden luettelon missä tahansa olen loppujen lopuksi vain turhautumista ja päänsärky. Tiedän, että tarvitsemme IDE interface mittaustilan tiettyjen toistaiseksi muualla mitä olen "tietää" Olen vain 50% tiettyjä. Luulen, että tarvitsemme 3,5 ", mutta voin olla väärässä. Jos joku täällä voisi auttaa minua, kiitos, minun on hyviä ehdotuksia siitä, mitä tiettyjen tuotteiden tarkastella omaa kovalevyä, koska olen vielä aloittelija tässä asiassa . Ja hinta on kysymys myös Haluaisin käyttää alle 40 dollaria, jos mahdollista, mutta laatu I voidaan valmis venytys, että vähän. I'll olla koskaan niin kiitollisia kaikista ehdotuksista. Mikä tahansa ja kaikki info ketään mahdollisesti tarvitsee noin minun hdd löytyy hieman alle:

Kovalevy kyseessä on Seagate Barracuda 7200.7 80GB, mallin numero ST380011A. Olen jopa saanut linkki käsin: http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf
Old 7 marraskuu 2008, 01:49
Rahoittajien ryhmän

Tämä asema on luultavasti 3 1 / 2 "ajaa, se on tullut pöytäkoneen tai kannettavan tietokoneen? Kuten mitä muuta etsiä, sinua halua ajaa kotelo, jossa on USB-liitäntä, kuten lähes defiantly ovat atleast 1 USB-, FireWire-yhteydet ovat nopeampia, mutta sinulla ei välttämättä ole menossa on yhteydessä siihen. En ole henkilökohtaisesti ollut mitään kokemusta käyttäen ja aitauksia, joten en voi kommentoida, jotka ovat hyvää tekee vain katsoa läpi arvion perusteella ostajat ovat antaneet tuotetta ennen ostamista.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):