vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Tarvitsevat apua löytää oikea kova levy ulkoinen kotelo

Reply

Thread Tools
Old 6 marraskuu 2008, 19:14
Uusi Jäsen

Default Tarvitsevat apua löytää oikea kova levy ulkoinen kotelo

Minulla on hdd peräisin vanhasta tietokoneesta, että minun täytyy löytää ulkoisen tarhassa, mutta asia on niin että, minulla ei ole aavistustakaan, mitä olen Etsin ja aina tarkastelen tuotteiden luettelon missä tahansa olen loppujen lopuksi vain turhautumista ja päänsärky. Tiedän, että tarvitsemme IDE interface mittaustilan tiettyjen toistaiseksi muualla mitä olen "tietää" Olen vain 50% tiettyjä. Luulen, että tarvitsemme 3,5 ", mutta voin olla väärässä. Jos joku täällä voisi auttaa minua, kiitos, minun on hyviä ehdotuksia siitä, mitä tiettyjen tuotteiden tarkastella omaa kovalevyä, koska olen vielä aloittelija tässä asiassa . Ja hinta on kysymys myös Haluaisin käyttää alle 40 dollaria, jos mahdollista, mutta laatu I voidaan valmis venytys, että vähän. I'll olla koskaan niin kiitollisia kaikista ehdotuksista. Mikä tahansa ja kaikki info ketään mahdollisesti tarvitsee noin minun hdd löytyy hieman alle:

Kovalevy kyseessä on Seagate Barracuda 7200.7 80GB, mallin numero ST380011A. Olen jopa saanut linkki käsin: http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf
Old 7 marraskuu 2008, 01:49
Rahoittajien ryhmän

Tämä asema on luultavasti 3 1 / 2 "ajaa, se on tullut pöytäkoneen tai kannettavan tietokoneen? Kuten mitä muuta etsiä, sinua halua ajaa kotelo, jossa on USB-liitäntä, kuten lähes defiantly ovat atleast 1 USB-, FireWire-yhteydet ovat nopeampia, mutta sinulla ei välttämättä ole menossa on yhteydessä siihen. En ole henkilökohtaisesti ollut mitään kokemusta käyttäen ja aitauksia, joten en voi kommentoida, jotka ovat hyvää tekee vain katsoa läpi arvion perusteella ostajat ovat antaneet tuotetta ennen ostamista.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 7 marraskuu 2008, 09:14
Rahoittajien ryhmän

Yep on ehdottomasti 3,5 "IDE Drive.

Jotain tämä on kunnossa. Useimmat ovat tuontitavaraa, joten mitään todellista nimi tuotemerkki tulee mieleen.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 7 marraskuu 2008, 21:47
Uusi Jäsen

Että on hyvä, kaikki paitsi yksi asia, minulla on Windows Vista: P (kirous näköala Inhoan sitä). Mutta tiedän, minulla on firewire ja useita USB-portit. Tiedän enemmän kuin keskimääräinen henkilö tietää atk-laitteisto, mutta kun on erityispiirteensä joidenkin osien, kuten kiintolevyt Olen clueless. Kiitos kuitenkin vastauksenne oli helpful nyt vain löydettävä, joka on sopusoinnussa näköala. Tiettyihin tuote-ehdotukset ovat edelleen tervetulleita vaikka:)
Old 8 marraskuu 2008, 03:24
Rahoittajien ryhmän

Ne ovat kaikki yhteensopivia Vistan kanssa. Universal Serial Bus - kytke se ja käynnistä se ja se näytämme ylös kuten tavallisessa kiintolevylle.

"Miksi tarvitaan ulkoinen" olisi kysymykseeni. Miksi ei vain koukku sen sisällä?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 10 marraskuu 2008, 18:02
Uusi Jäsen

Minulla on melko kallis upouusi tietokone, ja olen epäröivä avaa se jopa asentaa vanhan kovalevy riskiä järkyttävä jotain vahingossa kanssa staattinen vahvistumisesta. Tietokoneen kiintolevylle tuli toimi hyvin, kunnes Eräänä päivänä irti, ja vakuutan teille tein niin, kun se oli täysin pois oikealla tavalla, ja sitten kun menin plug sitä se ei ole työtä. En ole koskaan edes avannut sen alustan joten ei ole mitenkään selittää miksi mutta emolevy oli paistettu Olen jopa yrittänyt korvata sen vain löytää korvaaminen ei myöskään toimi. Joka tapauksessa minun on ulkoinen kovalevy anyways, ja ostomenoista aitauksesta on halvempaa kuin ostavat jo varustettu asemaan.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Hard Drive Data Muuttokulut, Mikä Kotelointiratkaisut? oliesminis Drives & Removable Media 2 23 elokuu 2009 14:54
Firewire ulkoinen kiintolevy Kotelointiratkaisut satanico Hd Buchanan Drives & Removable Media 1 12th Feb 2009 04:19
Blu-Ray Disc Rewriter Sisäinen SATA USB kotelo? Buchanan Drives & Removable Media 9 8. Joulukuu 2008 17:07
Kovalevy kotelo auttaa iampan69 Drives & Removable Media 5 21. marraskuu 2008 07:58
Etsi Service Pack 3 Windows XP Home pala levyn P5200 General Software Chat 1 1. Sep 2008 23:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.