![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on hdd peräisin vanhasta tietokoneesta, että minun täytyy löytää ulkoisen tarhassa, mutta asia on niin että, minulla ei ole aavistustakaan, mitä olen Etsin ja aina tarkastelen tuotteiden luettelon missä tahansa olen loppujen lopuksi vain turhautumista ja päänsärky. Tiedän, että tarvitsemme IDE interface mittaustilan tiettyjen toistaiseksi muualla mitä olen "tietää" Olen vain 50% tiettyjä. Luulen, että tarvitsemme 3,5 ", mutta voin olla väärässä. Jos joku täällä voisi auttaa minua, kiitos, minun on hyviä ehdotuksia siitä, mitä tiettyjen tuotteiden tarkastella omaa kovalevyä, koska olen vielä aloittelija tässä asiassa . Ja hinta on kysymys myös Haluaisin käyttää alle 40 dollaria, jos mahdollista, mutta laatu I voidaan valmis venytys, että vähän. I'll olla koskaan niin kiitollisia kaikista ehdotuksista. Mikä tahansa ja kaikki info ketään mahdollisesti tarvitsee noin minun hdd löytyy hieman alle: Kovalevy kyseessä on Seagate Barracuda 7200.7 80GB, mallin numero ST380011A. Olen jopa saanut linkki käsin: http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä asema on luultavasti 3 1 / 2 "ajaa, se on tullut pöytäkoneen tai kannettavan tietokoneen? Kuten mitä muuta etsiä, sinua halua ajaa kotelo, jossa on USB-liitäntä, kuten lähes defiantly ovat atleast 1 USB-, FireWire-yhteydet ovat nopeampia, mutta sinulla ei välttämättä ole menossa on yhteydessä siihen. En ole henkilökohtaisesti ollut mitään kokemusta käyttäen ja aitauksia, joten en voi kommentoida, jotka ovat hyvää tekee vain katsoa läpi arvion perusteella ostajat ovat antaneet tuotetta ennen ostamista.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep on ehdottomasti 3,5 "IDE Drive.
| |||
| |||
| Että on hyvä, kaikki paitsi yksi asia, minulla on Windows Vista: P (kirous näköala Inhoan sitä). Mutta tiedän, minulla on firewire ja useita USB-portit. Tiedän enemmän kuin keskimääräinen henkilö tietää atk-laitteisto, mutta kun on erityispiirteensä joidenkin osien, kuten kiintolevyt Olen clueless. Kiitos kuitenkin vastauksenne oli helpful nyt vain löydettävä, joka on sopusoinnussa näköala. Tiettyihin tuote-ehdotukset ovat edelleen tervetulleita vaikka:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ne ovat kaikki yhteensopivia Vistan kanssa. Universal Serial Bus - kytke se ja käynnistä se ja se näytämme ylös kuten tavallisessa kiintolevylle. "Miksi tarvitaan ulkoinen" olisi kysymykseeni. Miksi ei vain koukku sen sisällä?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Minulla on melko kallis upouusi tietokone, ja olen epäröivä avaa se jopa asentaa vanhan kovalevy riskiä järkyttävä jotain vahingossa kanssa staattinen vahvistumisesta. Tietokoneen kiintolevylle tuli toimi hyvin, kunnes Eräänä päivänä irti, ja vakuutan teille tein niin, kun se oli täysin pois oikealla tavalla, ja sitten kun menin plug sitä se ei ole työtä. En ole koskaan edes avannut sen alustan joten ei ole mitenkään selittää miksi mutta emolevy oli paistettu Olen jopa yrittänyt korvata sen vain löytää korvaaminen ei myöskään toimi. Joka tapauksessa minun on ulkoinen kovalevy anyways, ja ostomenoista aitauksesta on halvempaa kuin ostavat jo varustettu asemaan. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hard Drive Data Muuttokulut, Mikä Kotelointiratkaisut? | oliesminis | Drives & Removable Media | 2 | 23 elokuu 2009 14:54 |
| Firewire ulkoinen kiintolevy Kotelointiratkaisut satanico Hd | Buchanan | Drives & Removable Media | 1 | 12th Feb 2009 04:19 |
| Blu-Ray Disc Rewriter Sisäinen SATA USB kotelo? | Buchanan | Drives & Removable Media | 9 | 8. Joulukuu 2008 17:07 |
| Kovalevy kotelo auttaa | iampan69 | Drives & Removable Media | 5 | 21. marraskuu 2008 07:58 |
| Etsi Service Pack 3 Windows XP Home pala levyn | P5200 | General Software Chat | 1 | 1. Sep 2008 23:38 |
| Thread Tools | |
| |