manji kapital -

Magazine
Go Back   Computer soka > Computer Hardware > Drives & Izmjenjivi mediji

Register

Kojima je potrebna pomoć u pronalaženju pravo vanjski hard disk kućišta

Reply

Thread Tools
Old 6. studeni 2008, 19:14
Novi član grupe

Default Kojima je potrebna pomoć u pronalaženju pravo vanjski hard disk kućišta

Imam hdd od starih računala koje mi je potrebno pronaći vanjska kućišta za, ali je stvar, ja nemam pojma što sam Tražim i sve sam pogled na popis proizvoda nigdje online JA kraj gore sa ništa ali frustracija i glavobolju. Znam da trebam IDE sučelje za određene ograde, tako daleko i sve ostalo što ja "znam" da sam samo 50% od određene. Mislim da mi treba i 3.5 ", ali sam mogao biti u krivu. Ako se itko ovdje mogao pomoć me, molim te, Trebam neke dobre prijedloge o tome što određene proizvode potražite na tvrdom disku za moje, jer ja sam ipak početnik u tom području . I cijena je pitanje previše, želim trošiti manje od 40 dolara, ako je moguće, ali za kvalitetu JA svibanj biti spremni da se protežu malo. Ja ću se ikada toliko zahvalan za bilo kakve prijedloge. sve je itko info moglo bi eventualno trebati oko moje hdd se može naći samo u nastavku:

Tvrdi disk u pitanju je SEAGATE BARRACUDA 7200,7 80GB, ST380011A broj modela. Čak sam dobio link za prirucnik: http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf
Old 7. studeni 2008, 01:49
Donatorska Grupa

To je vjerojatno voziti 3 1 / 2 "voziti, to dolaze iz desktop ili laptop? Kao za što drugo tražiti će vam žele voziti prilog koji ima USB priključak, jer ćete imati gotovo definitivno atleast 1 USB port na računalu, Firewire priključci su brži, ali vi ne nužno će imati veze za to. Nisam imao lično iskustvo sa koristeći bilo koji i enclosures, pa ne mogu komentirati što su dobri za nuždu , samo pogledajte kroz recenzije kupaca dali proizvoda prije kupnje.

My System: Prvo OC

Procesor (i):
Intel E2180@2.85
Matične ploče:
Gigabajt GA-P35-DS3L
RAM memorija:
2x1GB OCZ PC2-9200 žetelac CL5