mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Behoefte aan hulp bij het vinden van goede externe harde schijf behuizing

Reply

Thread Tools
Old 6 november 2008, 19:14
Nieuw Lid Fractie

Default Behoefte aan hulp bij het vinden van goede externe harde schijf behuizing

Ik heb een hdd uit een oude computer die ik nodig heb om een externe behuizing, maar het ding is, ik heb geen idee wat ik zoek, en iedere keer dat ik kijk naar de lijst van producten die overal online ik eindigen met niets dan frustratie en hoofdpijn. Ik weet dat ik nog een IDE-interface behuizing voor bepaalde, tot nu toe de rest van wat ik "weet" Ik ben slechts 50% zeker van. Ik denk dat ik een 3.5 "maar ik kan verkeerd zijn. Als iemand hier kan me helpen, alstublieft, ik moet een aantal goede suggesties van welke specifieke producten om naar te kijken voor mijn harde schijf, want ik ben nog een beginner op dit gebied . En de prijs is een onderwerp ook, ik zou graag willen besteden minder dan $ 40, indien mogelijk, maar voor kwaliteit Ik mag dan bereid om dat een beetje. Ik kom ooit zo dankbaar voor alle suggesties. Een en al de info iedereen wellicht behoefte over mijn hdd kunnen gevonden worden onder:

De harde schijf in kwestie is een Seagate Barracuda 7200.7 80GB, typenummer ST380011A. Ik heb zelfs een link naar de handleiding: http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf
Old De 7 nov 2008, 01:49
Donor Groep

Default Behoefte aan hulp bij het vinden van goede externe harde schijf behuizing

Dat station is waarschijnlijk een 3 1 / 2 "drive", heeft zij afkomstig zijn uit een desktop of een laptop? Zoals voor wat anders te zoeken, kunt u een drive behuizing die is voorzien van een USB aansluiting, zoals u zult bijna uitdagend hebben atleast 1 USB-poort op uw computer, Firewire aansluitingen zijn sneller, maar u bent niet per se naar een connectie hebben voor is. Ik heb geen persoonlijk had enige ervaring met het gebruik en de klankkast, dus ik kan geen commentaar geven op die goed zijn maakt , neem een kijkje via de beoordelingen kopers hebben gegeven voordat u het product koopt.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 7 november 2008, 09:14
Donor Groep

Yep het is zeker een 3.5 "IDE-drive.

Zoiets als dit zal geldboete. De meeste zijn geïmporteerd, zodat er geen echte naam merk gaat om de geest.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 7 november 2008, 21:47
Nieuw Lid Fractie

Dat is een goede alle behalve een ding, ik heb windows vista: P (vloek vergezicht I hate it). Maar ik weet heb ik een firewire en meerdere USB-poorten. Ik weet meer dan de gemiddelde persoon weet over computer hardware, maar wanneer het gaat om de details met betrekking tot bepaalde delen zoals harde schijven I'm Clueless. Dank u wel uw antwoord was nuttig nu ik net nodig om er een te vinden die compatibel is met Vista. Specifiek product suggesties nog steeds welkom maar:)
Old 8 november 2008, 03:24
Donor Groep

Ze zijn allemaal compatibel met Vista. Universal seriële bus - plug in en zet hem op en je komt net als een gewone harde schijf.

"Waarom heb je nodig een externe" zou mijn vraag. Waarom niet gewoon hook it up intern?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 10 november 2008, 18:02
Nieuw Lid Fractie

Ik heb een nogal dure gloednieuwe computer, en ik ben terughoudend om deze te openen tot het installeren van de oude harde schijf voor het risico van een schokkend iets per ongeluk met een statische opbouw. De computer de harde schijf kwam uit bewerkte geldboete tot een dag dat ik losgekoppeld, en ik verzeker je dat ik deed toen het werd volledig af op de juiste manier, en dan toen ik ging naar de stekker in het niet werkte. Ik heb nooit ook opengesteld is het chassis, dus ik heb geen enkele manier uit te leggen waarom, maar is het moederbord werd gebakken, Ik heb zelfs geprobeerd te vervangen maar om de vervanging ook geen werk. In ieder geval, ik heb een externe harde schijf Anyways, en het kopen van een afgesloten ruimte is goedkoper dan het kopen van een reeds uitgerust met een drive.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hard Drive Data Removal, Welke Behuizing? oliesminis Drives & Removable Media 2 23 augustus 2009 14:54
Firewire External Hard Drive Enclosure voor Sata Hd Buchanan Drives & Removable Media 1 12 feb 2009 04:19
Blu-Ray Disc Rewriter interne SATA-naar-USB-behuizing? Buchanan Drives & Removable Media 9 8 Dec 2008 17:07
Harde schijf behuizing helpen iampan69 Drives & Removable Media 5 21 nov 2008 07:58
Het vinden van Service Pack 3 voor Windows XP Home te branden op een schijf P5200 Algemene programmatuurnoot Chat 1 1e Sep 2008 23:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.