mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Behoefte aan hulp bij het vinden van goede externe harde schijf behuizing

Reply

Thread Tools
Old 6 november 2008, 19:14
Nieuw Lid Fractie

Default Behoefte aan hulp bij het vinden van goede externe harde schijf behuizing

Ik heb een hdd uit een oude computer die ik nodig heb om een externe behuizing, maar het ding is, ik heb geen idee wat ik zoek, en iedere keer dat ik kijk naar de lijst van producten die overal online ik eindigen met niets dan frustratie en hoofdpijn. Ik weet dat ik nog een IDE-interface behuizing voor bepaalde, tot nu toe de rest van wat ik "weet" Ik ben slechts 50% zeker van. Ik denk dat ik een 3.5 "maar ik kan verkeerd zijn. Als iemand hier kan me helpen, alstublieft, ik moet een aantal goede suggesties van welke specifieke producten om naar te kijken voor mijn harde schijf, want ik ben nog een beginner op dit gebied . En de prijs is een onderwerp ook, ik zou graag willen besteden minder dan $ 40, indien mogelijk, maar voor kwaliteit Ik mag dan bereid om dat een beetje. Ik kom ooit zo dankbaar voor alle suggesties. Een en al de info iedereen wellicht behoefte over mijn hdd kunnen gevonden worden onder:

De harde schijf in kwestie is een Seagate Barracuda 7200.7 80GB, typenummer ST380011A. Ik heb zelfs een link naar de handleiding: http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf
Old De 7 nov 2008, 01:49
Donor Groep

Default Behoefte aan hulp bij het vinden van goede externe harde schijf behuizing