![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en HDD fra en gammel datamaskin som jeg trenger å finne en ekstern kabinett for, men ting er, jeg aner ikke hva jeg leter etter, og hver gang jeg ser på listen over produkter overalt online jeg ender opp med ingenting, men frustrasjon og hodepine. Jeg vet at jeg trenger en IDE-grensesnittet kabinett for enkelte, så langt resten av hva jeg "kjenner" jeg er bare 50% sikker. Jeg tror jeg trenger en 3.5 "men jeg kan ta feil. Hvis noen her kunne hjelpe meg, vær så snill, jeg trenger noen gode forslag til hvilke konkrete produkter for å se på min harddisk, fordi jeg er fortsatt en nybegynner i dette området . Og prisen er et problem også, jeg ønsker å bruke mindre enn $ 40 hvis mulig, men kvaliteten jeg kan være villig til å strekke det litt. Jeg skal aldri så takknemlig for alle forslag. Any og alt av info noen muligens trenger om min HDD finnes like nedenfor: Harddisken i spørsmålet er en Seagate Barracuda 7200.7 80 GB, modellnummer ST380011A. Jeg har selv fått en kobling til håndboken: http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stasjonen er trolig en 3 1 / 2 "-stasjonen, kom det fra en stasjonær eller bærbar? Som for hva annet å lete etter, vil du ha en stasjon kabinett som har en USB-tilkobling, så vil du nesten defiantly har atleast 1 USB-port på datamaskinen, Firewire tilkoblinger er raskere, men du er ikke nødvendigvis kommer til å ha en forbindelse til det. Jeg har ikke personlig hatt noen erfaring med bruk og vedlegg, så jeg kan ikke kommentere noe som er gode gjør , bare ta en titt gjennom vurderinger kjøpere har gitt produktet før du kjøper.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja det er absolutt en 3.5 "IDE Drive.
| |||
| |||
| At man er god alle unntatt én ting, jeg har Windows Vista: P (forbannelsen vista jeg hater det). Men jeg vet jeg har en firewire og flere USB porter. Jeg vet mer enn den gjennomsnittlige person vet om maskinvare, men når det gjelder detaljer om enkelte deler som harddisker I'm clueless. Takk men svaret var nyttig nå jeg må bare finne en som er kompatibel med Vista. Bestemt produkt forslag fortsatt er velkommen selv:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De er alle kompatible med Vista. Universal Serial Bus - plugge den i og slå den på og den vil vises akkurat som en vanlig harddisk. "Hvorfor trenger du en ekstern" ville være spørsmålet mitt. Hvorfor ikke bare hekte den opp internt?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg har en ganske dyre splitter ny maskin, og jeg hesitant å åpne den opp for å installere den gamle harddisken for risikoen for sjokkerende noe ved et uhell med en statisk opprustning. Datamaskinen harddisken kom fra fungerte fint fram til en dag jeg unplugged det, og jeg forsikrer at jeg gjorde det da det ble helt av på riktig måte, og når jeg gikk å plugge den i det fungerte ikke. Jeg har aldri selv åpnet det chassis så jeg har ingen mulighet til å forklare hvorfor, men det er hovedkortet ble stekt, jeg prøvde å erstatte det bare å finne erstatning også fungerte ikke. I alle fall, jeg trenger en ekstern harddisk anyways, og kjøpe en kasse er billigere enn å kjøpe en som allerede er utstyrt med en harddisk. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hard Drive Data fjerning, som Vedlegg? | oliesminis | Drivere og flyttbare medier | 2 | 23 august 2009 14:54 |
| Firewire ekstern harddisk Vedlegg for SATA HD | Buchanan | Drivere og flyttbare medier | 1 | 12 februar 2009 04:19 |
| Blu-Ray Disc Rewriter Intern SATA-til-USB-kabinett? | Buchanan | Drivere og flyttbare medier | 9 | 8 desember 2008 17:07 |
| Harddisk kabinett hjelp | iampan69 | Drivere og flyttbare medier | 5 | 21 nov 2008 07:58 |
| Finne Service Pack 3 på Windows XP Home til å brenne på en plate | P5200 | General Software Chat | 1 | 1ste sep 2008 23:38 |
| Thread Tools | |
| |