mai mică de capital,

Magazine
Go Back   Computer JUICE > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Care au nevoie de ajutor pentru a găsi dreptul de hard disc extern incintei

Reply

Thread Tools
Old 6 noiembrie 2008, 19:14
Noile state Group

Default Care au nevoie de ajutor pentru a găsi dreptul de hard disc extern incintei

Am un hdd de la un vechi computer pe care am nevoie pentru a gasi o camera de măsurare de externe, dar este de lucru, nu am nici o idee despre ceea ce Caut şi de fiecare dată mă uit la lista de produse online, oriunde am alegem cu nimic, dar frustrare şi o durere de cap. Stiu ca am nevoie de o interfaţă IDE incintei pentru unele, până în prezent de restul ce-am "know" Sunt doar 50% din anumite. Cred că am nevoie de un 3.5 "dar mi-ar putea să greşesc. Dacă cineva de aici ar putea ajuta-ma, va rog, am nevoie de unele sugestii de bun ceea ce produse specifice pentru a uita-te la mine pentru hard-disk, pentru că eu sunt încă un începător în acest domeniu . Şi preţul este de asemenea o problemă, mi-ar plăcea să-şi petreacă mai puţin de 40 dolari, dacă este posibil, dar de calitate I poate fi dispus să se întind ca un pic. voi fi vreodată atât de recunoscători pentru orice sugestii. Orice şi tot de la cineva info ar putea, eventual, despre nevoie de HDD-mi pot fi găsite doar de mai jos:

Pe hard disc în cauză este un Seagate Barracuda 7200.7 80GB, modelul de serie ST380011A. Am luat chiar şi o legătură la manual: http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf
Old 7 noiembrie 2008, 01:49
Grupul de donator

Default Care au nevoie de ajutor pentru a găsi dreptul de hard disc extern incintei