vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Tarvitsetko apua pelastamaan 80 keikka sisäinen HD

Reply

Thread Tools
Old 26 joulukuu 2007, 18:54
Uusi Jäsen

Okei, joten ostin yksi Alienware tietokone 4 tai 5 vuotta sitten, ja se kaatui minulle kuukausi sitten (jälleen kerran). Oikeasti olen väsynyt, joissa käsitellään hässäkkä siitä kaikki niin haluan pelastaa kiintolevy ja I'll käyttämään uuden kannettavan tietokoneen sijaan.

Etkö tiedä, mitä info tarvitset, mutta se on Barracuda 7200,7 (niinhän sitä sanotaan, takaisin), on 80 keikkoja, malli ST380013AS. Firmware 3.18 ja config SYY-07.

Mutta joo haluan vain takaisin tiedostot onto minun ulkoinen kiintolevy.

Olen pääsyn HP: n tietokone, kuten 1998 ja minun laptop 07. Best Buy haluaa periä minulle 159 dollaria siirtää tiedostot, jotta he voivat mennä helvettiin, rehellisesti.

Mitkä ovat vaihtoehdot? ^ _ ^

Thanks in advance.
Old 27 joulukuu 2007, 09:19
Jäsen

Ehkä paras veto olisi ostaa teerasia kuin http://www.ebuyer.com/product/130305 se sitten tekee vanhan ajaa ulkoista asemaa. muuten joudut ottamaan kovalevy, että HP on orjan asemaan ja kopioida kaikki tiedostot omalle ulkoisen aseman, joka olettaa, että HP tunnistaa 2 asemat Olen ajattelua se ehkä käynnissä Win98 kuin XP: ssä ja USB on 1 eikä 2 niin on hidas prosessi.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.