![]() |
|
| |||
| |||
| Oke, dus kocht ik een Alienware computer 4 of 5 jaar geleden en hij stortte neer op mij een maand geleden (alweer). Eerlijk gezegd ben ik moe van omgaan met het gedoe van dit alles, dus ik wil gewoon bergingsverpakkingen de harde schijf en ik gebruik mijn nieuwe laptop plaats. Weet niet wat info die u nodig heeft, maar het is een Barracuda 7200.7 (dat is wat het zegt op de achterkant), is 80 optredens, model ST380013AS. Firmware 3.18 en config SYY-07. Maar ja ik wil gewoon een back-up van de bestanden op mijn externe harde schijf. Ik heb toegang tot een HP-computer uit als 1998 en mijn laptop van 07. Best Buy wil mij 159 dollar om mijn bestanden, zodat ze kunnen naar de hel gaan, eerlijk. Wat zijn mijn opties? ^ _ ^ Thanks in advance. |
|
| |||
| |||
| Waarschijnlijk de beste weddenschap zou zijn voor de aanschaf van een caddy als http://www.ebuyer.com/product/130305 Vervolgens maakt uw oude schijf een externe schijf. anders moet je om de harde schijf in de HP als slave-station en kopieer alle bestanden naar de externe schijf, dat is aan te nemen dat de HP herkent de 2 schijven ik denk dat misschien draait Win98 dan XP en de USB wordt 1 plaats 2 dus zal een langzaam proces. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zowel de interne als de USB-cdrom werkt niet | tonyfipz | Drives & Removable Media | 0 | 23 mei 2009 16:52 |
| PokerStars Interne fout | NO FEAR | Virus, spyware & Security | 34 | 18 apr 2009 10:30 |
| Pokerstars Interne fout # 2 | nirvanafan96 | Virus, spyware & Security | 19 | 18 apr 2009 10:27 |
| 9800GX2 interne SLI | icu222much | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 30 okt 2008 20:12 |
| Interne of externe vaste schijf? | thingie2 | Drives & Removable Media | 5 | 25 apr 2008 17:28 |
| Thread Tools | |
| |