mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Trenger du hjelp salvaging 80 gig intern HD

Reply

Thread Tools
Old 26 Dec 2007, 18:54
New Member Group

Default Trenger du hjelp salvaging 80 gig intern HD

Ok, så jeg kjøpte en Alienware datamaskin 4 eller 5 år siden og det styrtet på meg for en måned siden (enda en gang). Ærlig Jeg er lei av å håndtere stresset av det hele, så jeg vil bare berge de harddrive og jeg vil bruke min nye laptop i stedet.

Vet ikke hva info du trenger, men det er en Barracuda 7200.7 (det er hva det står på baksiden), er det 80 gigabyte, modell ST380013AS. Firmware 3.18 og config SYY-07.

Men ja jeg vil bare tilbake filene opp på min eksterne harddrive.

Jeg har tilgang til en HP maskinen som 1998, og min laptop fra 07. Best Buy vil belaste meg 159 dollar for å overføre filene mine så de kan dra til helvete, ærlighet.

Hvilke muligheter finnes? ^ _ ^

Takk på forhånd.
Old 27 Dec 2007, 09:19
Medlem Group

Default Trenger du hjelp salvaging 80 gig intern HD

Sannsynligvis det beste alternativet vil være å kjøpe en Caddy som http://www.ebuyer.com/product/130305 Da gjør den gamle stasjonen en ekstern disk. Ellers må du sette harddisk i HP som underordnede stasjonen og kopiere alle filene over til en ekstern stasjon, som er forutsatt at HP vil gjenkjenne 2 stasjoner Jeg tenker det kanskje kjører Win98 enn XP og USB skal være 1 enn 2 så vil være en langsom prosess.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.