![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, heb een probleem met mijn handen, ik heb geprobeerd om xp dual boot met vista en ik heb geprobeerd op te starten vanaf cd met behulp van gparted in het cd-station, dat nu als ik de computer opstart zal het niet herkennen, dus ik ging in mijn bios en de BIOS niet herkent in de boot prioriteit opties, ive controle van de aansluitingen op de computer en ze lijken te zijn op de juiste plek, deel weg door het opstarten verschijnt er een bericht zeg nr. Drive Fastrack controller.Bios niet is geïnstalleerd. Dit is een ernstige pijn in de kont en tips / hulp is zeer gewaardeerd, en slechte beantwoorden vragen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stations te zien zijn in het BIOS alvorens iets anders, kijk macht, kabels en ook jumpers.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Toshiba Battery Erkenning Probleem | githanis | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 31 mei 2009 07:12 |
| Mijn BIOS crashte? - Mijn BIOS is nu ingesteld op alle fabrieksinstellingen | Bubba | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 7 april 2009 15:33 |
| HD en DVD-erkenning | dmdougie | Drives & Removable Media | 7 | 31 mei 2008 06:17 |
| Camera erkenning problemen | Batmancaver | Digital Imaging & Printers | 2 | 28 dec 2007 13:47 |
| Bios | ange | Algemeen Hardware Chat | 6 | 10 nov 2007 10:28 |
| Thread Tools | |
| |