mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Trenger du hjelp med BIOS -> CD ROM anerkjennelse

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2008, 18:11
New Member Group

Default Trenger du hjelp med BIOS -> CD ROM anerkjennelse

Hei, har et problem på hendene mine, jeg har vært prøver å dobbeltoppstart XP med Vista og jeg har forsøkt å starte fra CD bruker Gparted i CD-stasjonen, nå når jeg starte datamaskinen vil den ikke gjenkjenner, så jeg gikk inn i min bios og bios ikke gjenkjenner den i bagasjerommet prioritet alternativer, Ive kontrollert tilkoblinger i datamaskinen og alle synes å være på rett plass, delvis gjennom oppstartspartisjonen det vises en melding som sier Nei Drive Fastrack controller.Bios er ikke installert. Dette er en stor smerte i ræva og tips / hjelp er verdsatt, og dårlig svar på eventuelle spørsmål!
Old 13 juni 2008, 02:38
Administrator Group

Default Trenger du hjelp med BIOS -> CD ROM anerkjennelse

Drives må vises i BIOS før du gjør noe annet, sjekk strøm, kabler og også jumpers.

Hvis de ikke vises i BIOS og deretter en av de ovenfor er feil, eller stasjonen skål.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Toshiba Batteri Recognition Problem githanis Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 0 31 mai 2009 07:12
Min BIOS krasjet? - Min BIOS er nå satt på alle forhåndsprogrammerte Bubba CPUer, Hovedkort & RAM 5 7 april 2009 15:33
HD og DVD anerkjennelse dmdougie Drivere og flyttbare medier 7 31 mai 2008 06:17
Kamera anerkjennelse problemer Batmancaver Digital Imaging & Skrivere 2 28 desember 2007 13:47
Biografier ange General Hardware Chat 6 10 nov 2007 10:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.