![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, har et problem på hendene mine, jeg har vært prøver å dobbeltoppstart XP med Vista og jeg har forsøkt å starte fra CD bruker Gparted i CD-stasjonen, nå når jeg starte datamaskinen vil den ikke gjenkjenner, så jeg gikk inn i min bios og bios ikke gjenkjenner den i bagasjerommet prioritet alternativer, Ive kontrollert tilkoblinger i datamaskinen og alle synes å være på rett plass, delvis gjennom oppstartspartisjonen det vises en melding som sier Nei Drive Fastrack controller.Bios er ikke installert. Dette er en stor smerte i ræva og tips / hjelp er verdsatt, og dårlig svar på eventuelle spørsmål! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Drives må vises i BIOS før du gjør noe annet, sjekk strøm, kabler og også jumpers.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Toshiba Batteri Recognition Problem | githanis | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 31 mai 2009 07:12 |
| Min BIOS krasjet? - Min BIOS er nå satt på alle forhåndsprogrammerte | Bubba | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 7 april 2009 15:33 |
| HD og DVD anerkjennelse | dmdougie | Drivere og flyttbare medier | 7 | 31 mai 2008 06:17 |
| Kamera anerkjennelse problemer | Batmancaver | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 28 desember 2007 13:47 |
| Biografier | ange | General Hardware Chat | 6 | 10 nov 2007 10:28 |
| Thread Tools | |
| |