mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Nye gamle harddisk

Reply

Thread Tools
Old 3 marts 2008, 11:18
Ny Medlem Gruppen

Default Nye gamle harddisk

Hej alle mit første indlæg.
Min gamle PC fik stegt ved PowerPack, og blæste bundkort og alle de drev, eller så jeg tænkte, anyway jeg bougth en ny og troede, at jeg ville forsøge at koble min gamle hd for at se, om noget er sket. Det virkede drev er anerkendt, og jeg kan få adgang til filer osv.
Hvad jeg ville gerne vide, er ...... gamle drev har xp hjem på det, men jeg dont kende, hvordan du logger på det, har jeg den passwords er der bare ikke logge på skærmen for det drev det er den, jeg bare logge på primær drev og klik udforske den anden drev for at få adgang til filer.
Hvis det ikke er muligt for mig at gøre, at jeg kan såvel formatt drevet (efter overførsel af filer jeg ønsker). At gøre det kan jeg bare højre klik på drevet og klik format?
Old 3 marts 2008, 12:13
Ny Medlem Gruppen

de andre drev har XP Home mit nye drev har XP Pro
Old 3. marts 2008, 12:19
Donor-Gruppen

kan du måske være i stand til at
når du magten op pc'en næste gang uophørligt F8 hvis ikke F10 undertiden værker
Dette bør tage op i startmenuen
vælge drevet med din gamle o / s, og tryk enter, det kan starte m8 held og lykke
en proble selvom det måske ikke reckonise din nye m / b og nægter at starte, eller hvis det gør det måske sige, at hardware har ændret sig, og at du skal indtaste nye nøgle til Windows til at arbejde

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 3 marts 2008, 12:25
Ny Medlem Gruppen

Thanx for, hvad hvis det gør ikke arbejde, jeg bare nødt til at formatere det at bruge det som et sekundært drev sin der, dets anerkendte osv.
Old 3 marts 2008, 12:30
Ny Medlem Gruppen

Netop forsøgt at men kun XP Pro blev synlige, så det sandsynligvis plejer arbejde, så hvordan kan jeg bruge det som ekstra lagerplads (jeg kan så godt slette alt på dér, jeg har reddet alle de filer jeg havde brug for).
Old 3 marts 2008, 12:37
Donor-Gruppen

fik du vælge, hvilket harddisken for at starte fra?
Old 3 marts 2008, 12:40
Donor-Gruppen

fik du vælge, hvilket harddisken for at starte fra?
Hvis du ønsker at bruge det som ekstra lagerplads derefter formatere den, skal du gå til min computer og se, hvad drevbogstavet det har din diskette hvis u har en vil være en
Deres første disk vil blive C, derefter dine andre drev vil blive D og så videre, så når du ønsker at gemme noget eller installere du bare ændre desination mappe til din nye t / d brev
Old 3. marts 2008, 12:41
Ny Medlem Gruppen

nej, vælge, hvilke OS Thats alle, er det drev e,
Old 3 marts 2008, 12:47
Ny Medlem Gruppen

prøvede igen, bare os, hvis jeg formatt vil jeg være i stand til at slette alle de filer, der er på det herunder OS filer?
Old 3 marts 2008, 12:49
Donor-Gruppen

ok der er en anden måde, men du er nødt til at gå i bios og vælge, hvilke harddisk for at starte fra
ok drev E næste gang du intall noget eller downloade åbne e gøre en mappe
så hvis henter du ved at klikke på pilen peger ned og vælge dit nye drev Klik og mappen vil blive vist, skal du klikke på mappen klik derefter på OK
Hvis du installerer blot ændre installere mappe ved at klikke på knappen Gennemse ud for, hvor det vil tp installere og igen vælge dit nye websted, nogle installerer medføre, at du skal gå til de avancerede muligheder, men metoden er den samme
Hope this helps
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? nightstar CPU, bundkort og RAM 4 9 november 2009 10:30
Sådan slutter et slave drev, når der ingen reservedele stikket på harddisken kabel? gideon112 Drives & flytbare medier 1 8 juni 2009 03:21
Hjælp Med Drejning Slave harddisk til Main Harddisk Cogglesz Drives & flytbare medier 1 30 marts 2009 09:28
Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. XPC465 Drives & flytbare medier 1 3 marts 2009 06:46
Harddisk Problem - Hvorfor kan man ikke min computer acceptere alle mine harddiske? Computer Spec General Hardware Chat 8 15. sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.