vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Uusi vanha kovalevy

Reply

Thread Tools
Old 3 maaliskuu 2008, 11:18
Uusi Jäsen

Default Uusi vanha kovalevy

Hei kaikki minun ensimmäinen viesti.
Vanhat pc sai paistettua jonka PowerPack ja puhalsi emolevyn ja kaikki asemat, tai niin luulin, anyway i bougth uusi ja ajattelin kokeilla ja muodostaa vanha hd, onko mitään tapahtunut. Se toimi asema on tunnustettu ja voin käyttää tiedostoja jne.
Haluaisin tietää ...... vanha asema on xp kotiin, mutta i dont tiedä, kuinka kirjautua sille, i on salasanoja on vain ei kirjaudu ruudun asemaan se on, i vain kirjautua perusterveydenhuollon ajokykyyn ja valitse Resurssienhallinta toisessa ajaa käyttää tiedostoja.
Jos se ei ole mahdollista minun tekevän, että olen yhtä hyvin formatt asema (kun tiedostojen siirto I Want). Voit tehdä, että voin aivan napsauttamalla ajokykyyn ja napsauta muodossa?
Old 3 maaliskuu 2008, 12:13
Uusi Jäsen

toiseen asemaan on XP Home minun uuteen asemaan on XP Pro
Old 3 maaliskuu 2008, 12:19
Rahoittajien ryhmän

saattaisit
kun teho enintään pc ensi kerralla pitää ajaa F8 ellei F10 toimii joskus
Tämän pitäisi tuoda esiin käynnistysvalikon
valita ajaa vanhan o / s ja paina Enter, se saattaa aloittaa M8 onnea
yksi ongelma, vaikka se ei ehkä reckonise uusi m / b ja kieltäytyä käynnisty tai jos se ei voi sanoa, että laitteisto on muuttunut ja että sinun täytyy syöttää uusi avain ikkunat työtä

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 3 maaliskuu 2008, 12:25
Uusi Jäsen

Thanx siitä, että mitä jos se doesnt työtä, minun on vain alusta se käyttää sitä toissijainen asema, sen ei, sen tunnustettu jne.
Old 3 maaliskuu 2008, 12:30
Uusi Jäsen

Just yrittänyt, mutta ainoastaan xp pro oli näkyvissä joten luultavasti tapana työtä, niin miten sitä käytetään ylimääräisiin varastointi (i voi myös poistaa kaiken sen, i on pelastaa kaikki tiedostot i tarvitaan).
Old 3 maaliskuu 2008, 12:37
Rahoittajien ryhmän

sait valita kovalevy käynnisty?
Old 3 maaliskuu 2008, 12:40
Rahoittajien ryhmän

sait valita kovalevy käynnisty?
jos haluat käyttää sitä lisätallennustila alusta levy sen jälkeen, mene minun tietokone ja katso, mitä asemakirjain se on teidän levyke jos u on yksi on
Ensimmäinen levy on C, sitten muut asemat ovat D ja niin edelleen, joten jos haluat tallentaa jotain tai asentaa sinun vain vaihtaa desination kansio uuden h / d kirjeellä
Old 3 maaliskuu 2008, 12:41
Uusi Jäsen

ei valita, mitä os thats kaikkea se on ajaa e,
Old 3 maaliskuu 2008, 12:47
Uusi Jäsen

Yritin uudelleen, juuri os, jos i formatt Voinko poistaa kaikki tiedostot, jotka ovat sitä myös os-tiedostoja?
Old 3 maaliskuu 2008, 12:49
Rahoittajien ryhmän

ok on toinen tapa, mutta sinun täytyy mennä bios ja valita kovalevy käynnisty
ok ajaa E seuraavan kerran intall jotain tai ladata avata e tehdä kansio
sitten jos lataat klikkaa nuolta alaspäin ja valita uuden aseman napsauta ja kansio tulee näkyviin, valitse kansio ja valitse sitten OK
jos asennat vain vaihtaa asentaa hakemistoon napsauttamalla selauspainike vieressä mihin suuntaan se on menossa tp asentaa uudelleen valitsemalla uuden sivuston, jotkut asentaa edellytä sinun mennä lisäasetukset mutta menetelmä on sama
toivomme, että tämä auttaa
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? nightstar CPUs, Emolevyt & RAM 4 9 marraskuu 2009 10:30
Kuinka yhdistää orjan asemaan, kun ei ole vara-liittimeen kiintolevyn kaapeli? gideon112 Drives & Removable Media 1 8. Jun 2009 03:21
Ohje Turning Slave Hard Drive pääsivulle Hard Drive Cogglesz Drives & Removable Media 1 30th Mar 2009 09:28
Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. XPC465 Drives & Removable Media 1 3. Maaliskuu 2009 06:46
Kovalevy ongelma - Miksi ei voi minun tietokone hyväksyä kaikki kovalevyt? Tietokone eä Rautatavaran Chat 8 15 Sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.