mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Ny gammel harddisk

Reply

Thread Tools
Old 3 mars 2008, 11:18
New Member Group

Default Ny gammel harddisk

Hei alle mine første innlegg.
Min gamle pc fikk stekt av PowerPack og blåste hovedkort og alle stasjoner, eller så tenkte jeg likevel i bougth en ny og tenkte jeg skulle prøve og koble min gamle HD å se om noe skjedde. Det virket stasjonen gjenkjennes og jeg kan få tilgang til filer etc.
Hva jeg vil vite er ...... gamle stasjonen har XP Home på det, men jeg dont vite hvordan du logger deg på den, jeg har passord er det bare ikke logge på skjermen for stasjonen er det på, i bare logge på primær-stasjonen og klikk undersøke om andre stasjonen for å få tilgang til filene.
Hvis det ikke er mulig for meg å gjøre at jeg kan så vel formatt stasjonen (etter overføring av filer jeg ønsker). For å gjøre det må jeg bare høyreklikk stasjonen og klikk format?
Old 3 mars 2008, 12:13
New Member Group

den andre stasjonen har xp hjem min nye stasjonen har XP Pro
Old 3 mars 2008, 12:19
Donor Group

du kan
når du slår opp PC neste gang holde trykke F8 hvis ikke F10 iblant fungerer
Dette bør få frem oppstartsmenylisten
velge stasjon med de gamle o / r og trykk ENTER, det kan starte opp m8 lykke
ett problem om det kanskje ikke reckonise den nye M / B og nekte å starte opp eller om den gjør det kan si at maskinvaren er endret og at du må skrive inn ny nøkkel for Windows for å fungere

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 3 mars 2008, 12:25
New Member Group

Thanx for hva hvis det ikke fungerer, kan jeg bare nødt til å formatere den til å bruke det som en sekundær stasjonen sin der, den anerkjente etc.
Old 3 mars 2008, 12:30
New Member Group

Bare prøvd det, men bare xp pro var synlig slik at det sannsynligvis wont arbeide, så hvordan kan jeg bruke den som ekstra lagringsplass (i mai og slette alt på det, har jeg reddet alle filene jeg trengte det).
Old 3 mars 2008, 12:37
Donor Group

fikk du for å velge harddisken for å starte opp fra?
Old 3 mars 2008, 12:40
Donor Group

fikk du for å velge harddisken for å starte opp fra?
hvis du vil bruke den som ekstra lagringsplass deretter formatere den, gå til min datamaskin og se hva stasjonsbokstav den har, vil disketten hvis u ha en blir en
Den første disken vil bli C, deretter de andre stasjonene blir D og så videre, så når du vil lagre noe eller installerer du bare endre desination mappen til den nye t / d brev
Old 3 mars 2008, 12:41
New Member Group

nei, velge hvilke os dvs alt er stasjon E,
Old 3 mars 2008, 12:47
New Member Group

prøvde igjen, bare oss, hvis jeg formatt Vil jeg kunne slette alle filene som er på det inkludert OS-filer?
Old 3 mars 2008, 12:49
Donor Group

ok det er en annen måte, men du må gå inn i BIOS og velge hvilken harddisk for å starte opp fra
ok stasjon E neste gang du intall noe eller nedlasting åpne e foreta en mappe
så hvis du laster ned, klikker du på pilen som peker nedover og velge nye stasjonen klikk og mappen skal vises, klikker du på mappen og klikk OK
Hvis du installerer bare endre installere katalogen ved å klikke på bla-knappen ved siden av der den er tenkt TP installere og igjen velger nye området, noen installasjoner må du gå til avansert søk, men metoden er den samme
håper dette hjelper
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? nightstar CPUer, Hovedkort & RAM 4 9 november 2009 10:30
Slik kobler du en slave stasjonen når det er ingen reservedeler kontakten på harddisken kabel? gideon112 Drivere og flyttbare medier 1 8 juni 2009 03:21
Hjelp Med Turning Slave Harddisk hovedinnhold Harddisk Cogglesz Drivere og flyttbare medier 1 30 mars 2009 09:28
Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. XPC465 Drivere og flyttbare medier 1 3 mars 2009 06:46
Harddisken Problem - Hvorfor kan ikke min datamaskin godta alle mine harddisker? Computer Spec General Hardware Chat 8 15nde sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.