![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg gik ind i bios og handicappede c-drev, startes op i fejlsikret tilstand på min gamle e-drev, men sagde, at jeg havde brug for at aktivere Windows via internettet, (opkaldsadgang, men ingen opkaldsadgang modem på denne pc). så medmindre du har flere forslag jeg giver op, hvis jeg formatt drevet, vil jeg have en fuldt fungerende rene tomme drev? |
|
| |||
| |||
| Jeg har trådløst modem, men software er alle på andre drev og OS |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja, du vil, og du kan bruge det til ekstra lagerplads, bare højreklikke og vælge format på sagde drev i min computer
| |||
| |||
| Cheers, thanx for din tid og hjælp, jeg sætter pris på det. |
|
| |||
| |||
| kun 1 ting mere, hvis jeg formatt det, jeg er nødt til at bruge enhver software til at anerkende den efter formatt, eller vil det stadig være der, som det er nu? Også, jeg troede, at min t / d blev stegt, men det virker, hvad er chancerne for min DVD ROM har overlevet, og ingen af dem arbejdede når jeg har installeret en ny PowerPack at erstatte blæst, men som ovenfor kan du se min hd gør faktisk arbejde. |
|
| |||
| |||
| vil det stadig være formateret til at hvad den var før (FAT 32 eller NTFS) det bare slettet alt på den, kan du også ønsker at finde ud af, hvad der betyder, at den er formateret vejr det være NTFS-eller FAT-32 ved at kigge på ejendomme (I cant fortælle dig lige nu, fordi jeg er på Linux) |
|
| |||
| |||
| Nye drev er NTFS og så er gamle drev, så er det lige frem, og se mit sidste indlæg (i edited it) |
|
| |||
| |||
| slag 'em i og se, om de arbejder DVD-drev er temmelig billigt alligevel |
|
| |||
| |||
| Ok cheers igen. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? | nightstar | CPU, bundkort og RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Sådan slutter et slave drev, når der ingen reservedele stikket på harddisken kabel? | gideon112 | Drives & flytbare medier | 1 | 8 juni 2009 03:21 |
| Hjælp Med Drejning Slave harddisk til Main Harddisk | Cogglesz | Drives & flytbare medier | 1 | 30 marts 2009 09:28 |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Harddisk Problem - Hvorfor kan man ikke min computer acceptere alle mine harddiske? | Computer Spec | General Hardware Chat | 8 | 15. sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |