![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ok, menin bios ja vammaisten c-asema, käynnistynyt vikasietotilassa minun vanha e-asemaan, mutta sanoi, että minun tarvitsi aktivoida Windowsin Internet (dial up, mutta ei dial up modeemi tämän kpl). joten jos et ole enää ehdotuksia aion luopua, jos i formatt asemaan, minun on täysin toimiva puhdas tyhjä ajaa?
|
|
|
|||
|
|||
|
Minulla on langaton modeemi, mutta softwar on kaikki muut ajokykyyn ja os
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
kyllä sinun ja voit käyttää sitä lisätallennustila, aivan oikeassa napsauttamalla ja valitse muodossa mainitun ajaa minun tietokone
|
|||
|
|||
|
Cheers, thanx for your aikaa ja apua, arvostan sitä.
|
|
|
|||
|
|||
|
vain 1 enemmän asia, jos i formatt se, Tarvitseeko minun käyttää mitä tahansa ohjelmistoja tunnustavat sen jälkeen formatt tai aikoo vielä olla siellä, koska se on nyt?
Myös Luulin h / d oli paistettu, mutta se toimii, mitkä ovat mahdollisuudet minun dvd rom selviydyttyään, kumpikaan ei toimi, kun olen asentanut uuden PowerPack korvata puhalletut, mutta kuten edellä voit nähdä hd ei tosiasiallisesti työskentelevät. |
|
|
|||
|
|||
|
se on silti muotoiltu, mitä ikinä se oli ennen (rasva 32 tai ntfs) se juuri poistanut kaiken sen, saatat myös haluta selvittää, millä keinoin se alustetaan sää se ntfs tai rasvaa 32 tarkastelemalla vuonna ominaisuuksia (i cant kertoa teille, juuri nyt, koska olen linux)
|
|
|
|||
|
|||
|
Uusi asema on ntfs ja niin on vanha asema, joten se on suoraan eteenpäin, ja katso viimeinen post (i edited it)
|
|
|
|||
|
|||
|
isku 'em ja katso, jos he työskentelevät
dvd-asemat ovat melko halpoja anyway |
|
|
|||