mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Nieuwe oude harde schijf

Reply

Thread Tools
Old 3 maart 2008, 13:18
Nieuw Lid Fractie

Default Nieuwe oude harde schijf

Ok, ik ging naar de bios en gehandicapte c drive, opgestart in de veilige modus op mijn oude e-station, maar zei dat ik dat nodig om Windows te activeren via internet (dial-up, maar geen dial-up modem op deze pct). dus tenzij je nog meer suggesties zal ik op te geven, als ik formatt het station, zal ik een volledig functionerende schone lege schijf?
Old 3 mar 2008, 13:19
Nieuw Lid Fractie

Ik heb draadloze modem, maar softwar is op de andere schijf en OS
Old 3 maart 2008, 13:22
Donor Groep

ja je wil en je kunt gebruiken voor extra opslag, net klik met de rechtermuisknop en kies formaat op de genoemde schijf in mijn computer

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 3 maart 2008, 13:23
Nieuw Lid Fractie

Cheers, thanx voor uw tijd en hulp, ik waardeer het.
Old 3 maart 2008, 13:27
Nieuw Lid Fractie

maar 1 ding, als ik formatt het, heb ik nodig om gebruik te maken van de software te erkennen na de formatt, of zal het nog steeds daar is het nu?
Ook, ik dacht dat mijn h / d werd gebakken, maar het werkt, wat zijn de kansen van mijn dvd-rom met overleefd, en geen van hen werkte als ik een nieuwe Powerpack ter vervanging van de geblazen, maar zoals hierboven zie je mijn hd doet feitelijk werken.
Old 3 maart 2008, 13:34
Donor Groep

het zal nog worden aangepast aan wat ooit was vóór (FAT 32 of NTFS) het gewoon geschrapt alles op, kunt u ook willen weten op welke wijze is geformatteerd weer worden NTFS-of FAT-32 door te kijken in de eigenschappen (i cant u nu, want ik ben op linux)
Old 3 maart 2008, 13:41
Nieuw Lid Fractie

Nieuwe station is ntfs en dus oud station, dus is het rechttoe-rechtaan, en zie mijn vorige post (i edited it)
Old 3 maart 2008, 13:53
Donor Groep

slap 'em in en kijken of ze werken
DVD drives zijn nogal goedkoop toch
Old 3 maart 2008, 13:56
Nieuw Lid Fractie

Ok cheers opnieuw.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? nightstar CPUs, Moederborden & RAM 4 9 november 2009 10:30
Hoe om te verbinden met een slave-station wanneer er geen reserve-connector op de harde schijf-kabel? gideon112 Drives & Removable Media 1 De 8 juni 2009 03:21
Hulp bij Turning Slave Hard Drive to Main Hard Drive Cogglesz Drives & Removable Media 1 30 mrt 2009 09:28
Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. XPC465 Drives & Removable Media 1 De 3 maart 2009 06:46
Harde schijf Probleem - Waarom kan ik mijn computer al mijn harde schijven? Computer Spec Algemeen Hardware Chat 8 15e Sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.