![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, ik ging naar de bios en gehandicapte c drive, opgestart in de veilige modus op mijn oude e-station, maar zei dat ik dat nodig om Windows te activeren via internet (dial-up, maar geen dial-up modem op deze pct). dus tenzij je nog meer suggesties zal ik op te geven, als ik formatt het station, zal ik een volledig functionerende schone lege schijf? |
|
| |||
| |||
| Ik heb draadloze modem, maar softwar is op de andere schijf en OS |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja je wil en je kunt gebruiken voor extra opslag, net klik met de rechtermuisknop en kies formaat op de genoemde schijf in mijn computer
| |||
| |||
| Cheers, thanx voor uw tijd en hulp, ik waardeer het. |
|
| |||
| |||
| maar 1 ding, als ik formatt het, heb ik nodig om gebruik te maken van de software te erkennen na de formatt, of zal het nog steeds daar is het nu? Ook, ik dacht dat mijn h / d werd gebakken, maar het werkt, wat zijn de kansen van mijn dvd-rom met overleefd, en geen van hen werkte als ik een nieuwe Powerpack ter vervanging van de geblazen, maar zoals hierboven zie je mijn hd doet feitelijk werken. |
|
| |||
| |||
| het zal nog worden aangepast aan wat ooit was vóór (FAT 32 of NTFS) het gewoon geschrapt alles op, kunt u ook willen weten op welke wijze is geformatteerd weer worden NTFS-of FAT-32 door te kijken in de eigenschappen (i cant u nu, want ik ben op linux) |
|
| |||
| |||
| Nieuwe station is ntfs en dus oud station, dus is het rechttoe-rechtaan, en zie mijn vorige post (i edited it) |
|
| |||
| |||
| slap 'em in en kijken of ze werken DVD drives zijn nogal goedkoop toch |
|
| |||
| |||
| Ok cheers opnieuw. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? | nightstar | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Hoe om te verbinden met een slave-station wanneer er geen reserve-connector op de harde schijf-kabel? | gideon112 | Drives & Removable Media | 1 | De 8 juni 2009 03:21 |
| Hulp bij Turning Slave Hard Drive to Main Hard Drive | Cogglesz | Drives & Removable Media | 1 | 30 mrt 2009 09:28 |
| Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | De 3 maart 2009 06:46 |
| Harde schijf Probleem - Waarom kan ik mijn computer al mijn harde schijven? | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 8 | 15e Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |