![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg gikk inn i bios og funksjonshemmede c stasjonen, oppstart i sikker modus på min gamle e-stasjonen, men sa at jeg trengte å aktivere Windows via Internett (ringe opp, men ikke ringe opp modemet på PC). så hvis du har noen flere forslag Jeg skal gi opp, om jeg formatt stasjonen, vil jeg ha en fullt fungerende rene tom stasjonen? |
|
| |||
| |||
| Jeg har trådløst modem, men programvare handler om andre stasjonen og Os |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja du vil og du kan bruke den for ekstra lagringsplass, bare høyreklikke og velge format på sa-stasjonen i maskinen min
| |||
| |||
| Skål, thanx for din tid og hjelp, jeg setter pris på det. |
|
| |||
| |||
| bare 1 ting til, hvis jeg formatt det, trenger jeg å bruke programvare for å anerkjenne den etter formatt, eller vil den fortsatt være det som det er nå? Også, tenkte jeg mitt t / d ble stekt, men det fungerer, hva er sjansene for min dvd rom har overlevd, ingen av dem fungerte når jeg har installert en ny PowerPack å erstatte blåst en, men som ovenfor kan du se mine HD does faktisk arbeidet. |
|
| |||
| |||
| vil den fortsatt være formatert til hva noen gang det var før (FAT 32 eller NTFS) det bare slettet alt på den, kan du også vil finne ut av hva som betyr at den er formatert vær det være NTFS-eller FAT-32 ved å se på egenskapene (i cant fortelle deg akkurat nå fordi jeg er på linux) |
|
| |||
| |||
| Ny stasjon er ntfs og så er gamle stasjonen, så er det rett frem, og se mitt siste innlegg (i redigert det) |
|
| |||
| |||
| klapse dem inn og se om de fungerer DVD-stasjoner er ganske billig likevel |
|
| |||
| |||
| Ok jubelropet igjen. |