![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, jag gick in i bios och funktionshindrade c enheten startas i felsäkert läge på min gamla e-enhet, men sa att jag behövde för att aktivera Windows över Internet (uppringbar, men inga uppringbar modem på denna st). så om du inte har några fler förslag jag kommer att ge upp, om jag formatt enheten, kommer jag att ha ett fullt fungerande rena tomma köra? |
|
| |||
| |||
| Jag har trådlöst modem, men Softwar är på andra fordon och OS |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja du och du kan använda den för extra lagring, bara högerklicka och välj format på den nämnda enheten i min dator
| |||
| |||
| Skål, tack för din tid och hjälp, jag uppskattar det. |
|
| |||
| |||
| bara 1 sak, om jag formatt det behöver jag för att använda programvara för att inse det efter formatt, eller kommer det fortfarande vara det som det är nu? Även jag trodde att min h / d var stekt, men det fungerar, vilka är chanserna för min dvd rom har överlevt, ingen av dem fungerade när jag installerade en ny PowerPack att ersätta blåsta, men som ovan kan du se min hd gör faktiskt fungerar. |
|
| |||
| |||
| det kommer fortfarande vara formaterad till att det någonsin tidigare (fett 32 eller NTFS) det bara bort allt på den, du kan också vill ta reda på hur det är formaterad väder det är NTFS-eller FAT-32 genom att titta på egenskaper (jag skränande säga just nu eftersom jag är på Linux) |
|
| |||
| |||
| Ny enhet är ntfs och så är gamla hårddisk, så är det rakt fram och se mitt förra inlägg (i edited it) |
|
| |||
| |||
| SLAP dem och se om de arbetar DVD-enheter är ganska billigt ändå |
|
| |||
| |||
| Ok jubelropet igen. |