vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

N: o kiintolevylle asennettu minun tietokone TT

Reply

Thread Tools
Old 4 tammikuu 2008, 20:09
Rahoittajien ryhmän

Olen ollut 40 keikkaa Maxtor kiintolevy, että olen yrittänyt asentaminen Windows XP: n minun uusi muokattuihin compy. Halusin käyttää sitä, koska se toimi minun viimeinen asetukset. Dell 2400. se epäonnistui, joten annoin ylös ja yritti Western Digital ja toimi hyvin.

No niin, halusin vain käyttää tätä Maxtor vanhojen Dell 2400 pysyvästi. tee se ensisijainen asema, ja asentaa XP: n niin minun veli voi ottaa sitä ja pitää hauskaa sen kanssa.

joten olen kytketty sen kuin päällikön asema, virta comp, ja heti Minulla on kaksi kovaa piippausta. kaksi lyhyttä niistä. ja pakolliset sanoi ensisijainen asema ei löytynyt. osuma F1 jatkaa tai F2 suorittaa apuohjelma.

I kaksinkertainen tarkastetaan käynnistysjärjestystä, ja setup bios, ja tämä on mitä olen nähnyt. Ensisijainen master asema on määritetty Automaattinen, tila on tuntematon laite, DVD-aseman kassalla ok.

i käynnistetään uudelleen, sai saman virheen, niin paina vain F1 ja meni Windows XP: n asennuksen. on ladattu kaikki ylös, ja kun minä enter tulee asentaa ja alustaa levyn, se antoi minulle, että surullisen viestin. Asetus valmis ei hankkia jokin ankara kehrä ajaa asennettu tietokoneeseen. blah blah blah tarkista asetukset configs, tai suorittaa valmistajan apuohjelman.

Great ... nyt, mitä teen? tämä levy vielä bootable? Onko niin en voi pakottaa sen toimimaan? Minulla ei ole mitään ylimääräistä asemat. (BTW tämä on säännöllisesti IDE / ATA-asema. ei SATA.) Minulla ei ole levykeasema myöskään.

Omituisin asia, kaikki oli seuraava ... kun olin Dell, minulla oli niin Western Digital ja Maxtor asennettu, että tietokoneeseen. Maxtor oli orja. yksi päivä herrani asema oli virhe, ja minun täytyi asentaa XP. joten olen yrittänyt asentaa sitä Maxtor, ja se toimi hienosti sitten. Nyt yritän sitä itse, ja se ei ole pahasti.

ideoita please? (

My System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Emolevy:
MSI P-35 Neo Combo-piirisarja
RAM-muisti:
2 keikat G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 Mt
Äänikortti:
Creative 7,1 Äänikortit
Kiintolevy (t):
160 keikka Western Digital SATA-asema
Optinen asema (t):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo-asema
Asia / PSU:
CoolerMaster tapauksessa Antec Earthwatts 500W
Jäähdytys:
3x varastossa 120mm tuulettimet, 1 varastossa CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kaapeli 1 Mt / s
Monitor (t):
22-tuumainen Samsung laajakuva
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 4 tammikuu 2008, 21:22
Jäsen

Hei, oletko kokeilla sen orjana sinulle uuden comp kaksinkertaistuvan tarkistaa, onko se edes toimii? Vain ajatellut, että se voi olla rikki ... mutta ehkä ei. Tämä on oikeastaan ainoa ehdotusta.

Kuulostaa sait comp rakennettu, lähetä minulle pm ja muiden sivuston olemme, ja annan teille sähköpostiosoite lähettää minulle kuvia. D
Old 4 tammikuu 2008, 21:31
Rahoittajien ryhmän

En ymmärrä, miten se auttaisi minua todella ... vaikka olen heijastuu minun tärkein ajaa päin, että orja, en ole varma, se käy työstä. emolevy ei näytä tunnista sitä enää. En oikein tiedä miksi, koska se oli niin ennen. mutta kytkeä se minun uusi compy ei oikeastaan ratkaise mitään.

Tarvitsen jonkinlaisen bios korjata, tai jonkinlainen ohjelmisto muutoksen, että voin tehdä prosessin alussa, jotta se tunnista Maxtor ajaa. enkä ole edes varma, jos korjaus on olemassa.

ainoa todellinen syy Olen jatkaa tätä ensinnäkin siksi onnistuin asentaa toisen kopion Maxtor kerran aikaisemmin. joten ajattelin voisi käyttää sitä uudelleen.

mutta kuitenkin ... joo .. minä pään sinne heti ja lähettää sinulle että PM.

Tällä välin ... jos on vahvistaa tämän, ja en ole löytänyt sitä, joku ... haluta kertoa minulle. Haluaisin nähdä tätä työtä ei minun tarvitse ostaa toiselle kiintolevylle.

Se on viime kädessä ...

Jos en pääse tähän työhön, näyttää siltä, että olen pakotettu ostamaan SATA-asema aikaisemmin kuin odotin, ja minun täytyy saada tämä rig asennus SATA ja pakotetaan vanhan Western Digital takaisin pos Dell olen.

että ei ole niin vaikeaa ... mutta en tiedä, jos haluan viettää loput rahani on ajaa juuri nyt.
Old 5 tammikuu 2008, 04:35
Rahoittajien ryhmän

Jos asema ei toimi niin tietokoneissa se kuulostaa todennäköistä, mitä olet sanonut, että se voi vain olla kuollut.

Mielestäni samjohnson ajatus slaving sen uuteen tietokoneeseen, ei ollut tarkoitus olla sloution, vaan myös kokeilla, jos asema on kuollut. Haluaisin kokeilla, että sillä ei ole yksinkertaista BIOS vahvistaa, että tiedän, ja tämä osoittautuu asioita suuntaan tai toiseen.

Jos kaapelointi ja puserot ovat kaikki ok ja se ei toimi, tai ne ovat Levynhallinta, niin mielestäni sinulla on urheasti ja hyväksyä pahinta .... se voi vain olla, että liikkuvat siinä ympärillä ei tee sille mitään hyvää

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 5 tammikuu 2008, 05:03
Banned ryhmän

käytön alhainen muoto ohjelmisto ur kovalevy sivuston alustaa kovalevyn oletusasetuksilla

yritä asentaa se uudelleen
Old 5 tammikuu 2008, 17:11
Rahoittajien ryhmän

Olen vain hyväksynyt olosuhteissa välin. En edes vaivaudu. koska jos se on niin paljon vaivaa vain nostaa tämän Piece of junk kuolleista, niin sitä ei kannata enää vaivaa omasta puolestani.

Tiedän, että se ei ole kuollut. Se toimi koko matkan, kunnes päivä tai kaksi sitten, kun otin sen pois vanhan Dell ja liitetään se minun uuteen tietokoneeseen. joten tiedän, se on edelleen hyvä. Se vain ei ilmeisesti ole käynnistää enää.

joten olen haukannut luodin ja olen tilannut tuotemerkin Spankin uuden SATA 160 keikkaa 7200 rpm aiemmin iltapäivällä noin 1pm. sen pitäisi saapua todennäköisesti viimeistään keskiviikkona viimeistään vuodesta Newegg ei toimita viikonloppuisin.

Minä vain pudottamaan Western Digital ajaa Käytän nyt vanhaan Dell, ja ehkä pitää orja kokoonpanon Käytin ennen. että Dell voi käyttää kaikkia vapaa sivun tiedosto ja kiintolevytilaa se voi saada. niin Minä annan täyden 80 keikoille sitä, ja minä vain käyttää uutta lasta.

Olisin tehnyt tämän lopulta, mutta toivoin minun nykyinen IDE voisi vuorovesi minua tarpeeksi kauan, jotta voisin säästää ja näytönohjaimen ensimmäinen. Näyttää siltä, että järjestys oli päinvastainen minua ...

sääli .. mutta ei ole mitään, mitä voin tehdä.

Thanks for the help guys.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.