mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Geen harde schijf geïnstalleerd op mijn computer TT

Reply

Thread Tools
Old 4 januari 2008, 20:09
Donor Groep

Default Geen harde schijf geïnstalleerd op mijn computer TT

Ik had een 40 gig Maxtor harde schijf die ik heb geprobeerd het installeren van Windows XP op met mijn nieuwe aangepaste compy gebouwd. Ik wilde het gebruik dat men, omdat het werkte op mijn laatste setup. een Dell 2400. zij niet, dus ik gaf het op en probeerde een Western Digital, en dat werkte prima.

Welnu, ik wilde gewoon dat Maxtor te gebruiken voor de oude dell 2400 permanent. maken het de primaire schijf en installeer xp op mijn bro het zo zou kunnen nemen zij en veel plezier ermee.

zodat ik het aangesloten als de master-station, aangedreven op de comp, en meteen kreeg ik twee luide pieptonen. twee korte Ones. en de comp zei primaire schijf is niet gevonden. hit F1 te blijven of F2 om Setup Utility uitvoeren.

i dubbele controleerde de opstartvolgorde, en de setup in de bios, en dit is wat ik zag. primaire master drive is ingesteld op Auto, gelabeld als Onbekend apparaat, DVD Drive uitgecheckt ok.

i opnieuw opgestart, kreeg dezelfde fout, dan klik je op F1 en ging naar de Windows XP Setup. het geladen alles op, en als ik druk op enter om de setup en de schijf formatteren betreden, gaf het me dat beruchte boodschap. Instelling did niet vondst ieder vaste schijf rijdt geïnstalleerd op uw computer. blah blah blah controleren de setup configs, of voer een fabrikant nut.

Groot ... nu wat moet ik doen? is deze schijf zelfs opstartbaar? Is er een manier waarop ik kan dwingen om te werken? Ik heb geen reserve-stations. (btw dit is een gewone IDE / ATA-schijf. sata niet.) Ik heb geen floppy drive niet.

het vreemdste van alles was de volgende ... toen ik met behulp van de Dell, ik had zowel de Western Digital en de Maxtor geïnstalleerd op die computer. De Maxtor was de slaaf. een dag mijn meester drive had een fout, en ik nodig had om XP opnieuw te installeren. dus ik probeerde het opnieuw installeren van het op de Maxtor, en het werkte prima dan. Nu heb ik probeer het zelf, en het is niet verschrikkelijk.

ideeën please? : (

Mijn Systeem: Ezechiël

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Moederbord:
MSI P-35 Neo Combo-chipset
RAM Geheugen:
2 optredens G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512mb
Sound Card:
Creative 7.1 geluidskaart
Hard Drive (s):
160 gig Western Digital SATA-drive
Optische Drive (s):
ASUS 16x DVD-CD-RW combo drive
Case / PSU:
CoolerMaster geval Antec Earthwatts 500W
Koeling:
3x voorraad 120mm fans, 1 voor de CPU fan
Netwerk / Internet:
BrightHouse Kabel 1MB / s
Monitor (s):
Samsung 22 inch breedbeeld
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 4 januari 2008, 21:22
Lid Fractie

He, heb je probeer het als slaaf in je nieuwe comp en controleer om te zien of het nog werkt? Gewoon een gedachte dat het misschien hebben brak ... maar misschien ook niet. Dat is echt mijn enige suggestie.

klinkt alsof je hebt je comp gebouwd, stuur mij een uur in de andere site zijn we in en ik geef je mijn e-mail adres om mij pics. : D
Old 4 januari 2008, 21:31
Donor Groep

Ik zie niet in hoe dat echt zou me helpen ... zelfs als ik mijn belangrijkste drive gespiegeld op die slaaf, ik ben niet zeker of het zal werken. het moederbord lijkt niet meer te herkennen. Ik heb niet echt weet waarom, omdat zij dit deed voorheen. maar de stekker in mijn nieuwe compy niet echt lost niets op.

Ik moet een soort van bios vast te stellen, of een soort van een software verandering die ik kan doen bij het opstarten te maken herkent mijn Maxtor schijf. en ik ben zelfs niet zeker of dit een oplossing bestaat.

de enige echte reden dat ik het nastreven van dit in de eerste plaats is omdat ik erin geslaagd om een tweede kopie installeren op de Maxtor een keer eerder. dus ik dacht dat ik weer kon gebruiken.

maar toch ... yeah .. Ik kom hoofd daar nu en stuur je dat uur.

in de tussentijd ... als er een oplossing voor dit, en ik heb niet gevonden, iemand ... wees verlichten mij. Ik wil dit werk zien zonder mij met een andere harde schijf te kopen.

dat is een laatste redmiddel ...

als ik niet kan dit aan het werk te krijgen, lijkt het alsof ik gedwongen om een SATA schijf eerder dan verwacht ik koop, en ik moet dit tuig setup met SATA te krijgen en verbannen de oude Western Digital terug naar de pos dell ik heb.

dat is niet zo moeilijk ... maar ik weet niet of ik wil de rest van mijn geld uitgeven aan een station nu.
Old 5 jan 2008, 04:35
Donor Groep

Als de drive niet te werken in beide pc's dan het klinkt waarschijnlijk, van wat je hebt gezegd, dat het gewoon kan zijn gestorven.

Ik denk dat idee samjohnson van zwoegen naar uw nieuwe pc, was niet bedoeld als een sloution, maar gewoon nog een test om te zien of de drive is overleden. Ik zou proberen dat, want er is geen eenvoudige BIOS fix die ik ken en dit zal dingen blijken een of andere manier.

Als de bekabeling en jumpers zijn allemaal OK en het werkt niet, of lijken in Schijfbeheer, dan denk ik dat je de kogel bijten en het ergste te aanvaarden .... Het kan gewoon zijn dat te verplaatsen didn't do it any good

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 5 januari 2008, 05:03
Banned Groep

gebruik van de lage-software van ur harddisk website van de vaste schijf te formatteren in de standaardmodus

probeer het opnieuw installeren
Old 5 januari 2008, 17:11
Donor Groep

Ik heb gewoon de omstandigheden inmiddels geaccepteerd. Ik zal niet eens de moeite. want als het dat veel inspanning gewoon dit stukje rommel uit de doden op te wekken, dan is het niet waard meer inspanning van mijn kant.

Ik weet voor een feit dat het niet is overleden. het werkte helemaal tot een dag of twee geleden toen ik het uit de oude Dell en gehecht aan mijn nieuwe pc. dus ik weet dat het nog steeds goed. het is blijkbaar gewoon niet bootable meer.

dus ik de kogel en ik heb gebeten bestelde een merk spankin nieuwe sata 160 gig 7200 rpm eerder deze middag rond 1pm. moet aankomen waarschijnlijk door woensdag in ieder geval sinds Newegg niet weekends schip.

Ik zal gewoon verbannen de Western Digital schijf Ik gebruik nu de oude Dell, en misschien handhaven van de slave-configuratie heb ik gebruik gemaakt vroeger. dat Dell kan gebruik maken van alle reserveonderdelen pagina bestand en de harde schijf ruimte kan krijgen. dus ik geef de volle 80 optredens op het, en ik zal alleen gebruik maken van de nieuwe baby.

Ik zou dit uiteindelijk heb gedaan, maar ik hoopte dat mijn huidige IDE schijven kon tij me meer dan lang genoeg, zodat ik kon sparen voor een videokaart eerst. het lijkt erop dat de volgorde is omgekeerd op mij ...

jammer .. maar er is niets dat ik kan doen.

bedankt voor de hulp jongens.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.